kumman miehen ottaisit? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mun mielestä A ei ole alkkis, koska alkoholisti haluaa aina humaltua. Mut joku riippuvuus sillä on, ilmeisesti kaljan makuun??
Aattelin nyt vaan vastata, kun en vastannu siihen toiseen ketjuun missä kysyit, onko miehes alkoholisti. Ei oo. Mut aika outoa että pitää juoda olutta, jos ei halua edes tulla juovuksiin. ´

Ja tähän en osaa vastata mitään, alkais tympiä molemmat, jos aina toistetaan samaa kaavaa neuroottisesti. :|

sanoin 1-3. koska hyvin harvoin on 3, mutta jos touhuaa jotain, esim. nyt on remontti hommia ja kuuma, menee 3. Tykkää oluesta. niinkuin jotkut viinistä, colasta.... mutta monesti olen hälle sanonut että pelkään että hänestä tulee alkoholisti, mutta sanoo että ei halua humaltua mutta ei halua juoda limukkaa, kun ei tykkää mausta, ei tykkää vedestä... eikä mehusta... kokeiltu on. ja yleensä juo sen oluensa kun ei ole enää lähtöä mihinkään, eli 9n jälkeen illalla. tai jos haluaa aikaisemmin kysyy minulta että onko menoa.

Joskus olen seurustellut miehen kanssa, joka oli tyyppiä A. Ei haitannut kaljan juonti minua. Siinä kulttuurissa se oli sitä paitsi ihan yleistä, että ihmiset joivat joka päivä oluen, kaksi tai jopa joskus kolme. Vaikkapa niin, että lounaalla ruuan kanssa yhden ja illalla toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vieläkö on kommentteja?
Oli kyllä yllätys kuin te olette absoja kaikki...... vaikka taatusti jokaisen mies kännää varmaan joka viikonloppu.

Jos omien kommenttien taso on tuo, ei kannattane yrittää saada kovin innostuineita vastauksia... :/

Aivan taatusti... meistä jokainen tietää mitä kaikkien muiden miehet tekee taatusti joka päiväkin...

Usko tai älä, niin kaikki miehet eivät juo joka viikko, eivät kaikki edes joka kuukausi ja jotkut eivät koskaan. Eivätkä kaikki naisetkaan...;)

Jos pakko niin A . Onneksi mulla on tuo omani, joka ottaa vain yhden saunaoluen (saunassa 1-2krt/vko) ja viikonloppuisin (pe&la) pari olutta ja ehkäpä yhden paukun. Ja mä jo näen tuosta vaivaa, ainakin nyt kun olen raskaana :ashamed: (mutta ehkä siksi, koska isälläni on alkoholiongelma: juo harvoin mutta kun juo ei saa putkea poikki vaan juo sitten useita päiviä :( juo ja nukkuu - onneksi ei riehu tmv. Eli luulen "kammoni" jääneen tästä?)

Baareissa mun mies ei ole käynyt ilman mua kuin 2-3 kertaa suhteemme aikana, onneksi. Exä olikin sitten joka suhteessa oma lukunsa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vieläkö on kommentteja?
Oli kyllä yllätys kuin te olette absoja kaikki...... vaikka taatusti jokaisen mies kännää varmaan joka viikonloppu.

Jos omien kommenttien taso on tuo, ei kannattane yrittää saada kovin innostuineita vastauksia... :/

Aivan taatusti... meistä jokainen tietää mitä kaikkien muiden miehet tekee taatusti joka päiväkin...

Usko tai älä, niin kaikki miehet eivät juo joka viikko, eivät kaikki edes joka kuukausi ja jotkut eivät koskaan. Eivätkä kaikki naisetkaan...;)

no en nyt loukatakseni tarkottanu. :(
Mutta olen seurannu palstaa jonkin aikaa, varsinkin viikonloppuisin. Harvoin vain itse kirjoitan. Mutta todella moni täällä natisee kun mies tuli kännissä kotiin, taas. Ja ei tee mitään, taas, kun makaa krapulassa.
ja viikot on töissä ja illat on harrastuksissa. yms..
on sauna iltaa, on poikien iltaa, on peli iltaa.... ja vali vali vali. On syytä juhlaan aina...

Mutta tarkoitin sitä, että minun mies ei käy, tulee töistä kotiin. Käy ehkä harrastuksissa muutaman kerran viikossa. Mutta sitten on koti, ja perhe.

Ikinä ei ole halunnut baariin. Juo sen oluen, pari.
Viikonloppuna juomme ehkä yhdessä ja katsomme elokuvaa... Kun lapset nukkuu.

Täällähän mammat kyselee viikoloppuisin: Mitä lasissa?
Mutta ei, ne ei ole juoppoja??

Mutta kun kysyn suoraan ja sanon määrät. On. Tai ei ole, mutta "tapa maiskuttelija" on... Mutta onko kukaan katsonut peiliin ja ajatellut omaa juoma tottumustaan? viini ruuan kanssa? Ehei, sehän kuuluu ruokaan? eikös vain?

Yhteistyössä