Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vieläkö on kommentteja?
Oli kyllä yllätys kuin te olette absoja kaikki...... vaikka taatusti jokaisen mies kännää varmaan joka viikonloppu.
Jos omien kommenttien taso on tuo, ei kannattane yrittää saada kovin innostuineita vastauksia... :/
Aivan taatusti... meistä jokainen tietää mitä kaikkien muiden miehet tekee taatusti joka päiväkin...
Usko tai älä, niin kaikki miehet eivät juo joka viikko, eivät kaikki edes joka kuukausi ja jotkut eivät koskaan. Eivätkä kaikki naisetkaan...
no en nyt loukatakseni tarkottanu.

Mutta olen seurannu palstaa jonkin aikaa, varsinkin viikonloppuisin. Harvoin vain itse kirjoitan. Mutta todella moni täällä natisee kun mies tuli kännissä kotiin, taas. Ja ei tee mitään, taas, kun makaa krapulassa.
ja viikot on töissä ja illat on harrastuksissa. yms..
on sauna iltaa, on poikien iltaa, on peli iltaa.... ja vali vali vali. On syytä juhlaan aina...
Mutta tarkoitin sitä, että minun mies ei käy, tulee töistä kotiin. Käy ehkä harrastuksissa muutaman kerran viikossa. Mutta sitten on koti, ja perhe.
Ikinä ei ole halunnut baariin. Juo sen oluen, pari.
Viikonloppuna juomme ehkä yhdessä ja katsomme elokuvaa... Kun lapset nukkuu.
Täällähän mammat kyselee viikoloppuisin: Mitä lasissa?
Mutta ei, ne ei ole juoppoja??
Mutta kun kysyn suoraan ja sanon määrät. On. Tai ei ole, mutta "tapa maiskuttelija" on... Mutta onko kukaan katsonut peiliin ja ajatellut omaa juoma tottumustaan? viini ruuan kanssa? Ehei, sehän kuuluu ruokaan? eikös vain?