kumman miehen ottaisit? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen kyselin jo aiheesta, ja minun mieheni leimattiin alkoholistiksi. Minulla siis A mies ja edelleen ottaisin A miehen.

Mutta entäs TE kumman miehen ottaisitte JOS olisi PAKKO valita eikä mitään muuta olisi?

A: Joka päivä 1-3 oluen juova, välissä tunteja. Viikonloppuisin 6 olutta max. Välissä tunteja, ei ikinä humala tilaa, hoitaa kotia, lapsia...

B. Kerran viikossa, esim. perjantaina töistä tullee, lähtee baanalle, vetää lärvit, joka PERJANTAI. Tulee aamu yöstä.
Makaa lauantain kuin lahna sohvalla, tekemättä mitään krapulassa. Sunnuntaina vasta elämä voittaa, milloin on aikaa perheelle......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilen kyselin jo aiheesta, ja minun mieheni leimattiin alkoholistiksi. Minulla siis A mies ja edelleen ottaisin A miehen.

Mutta entäs TE kumman miehen ottaisitte JOS olisi PAKKO valita eikä mitään muuta olisi?

A: Joka päivä 1-3 oluen juova, välissä tunteja. Viikonloppuisin 6 olutta max. Välissä tunteja, ei ikinä humala tilaa, hoitaa kotia, lapsia...

B. Kerran viikossa, esim. perjantaina töistä tullee, lähtee baanalle, vetää lärvit, joka PERJANTAI. Tulee aamu yöstä.
Makaa lauantain kuin lahna sohvalla, tekemättä mitään krapulassa. Sunnuntaina vasta elämä voittaa, milloin on aikaa perheelle......

Jos nyt noista todella pitää valita niin A mies olisi noista vaihtoehto.

Mies jonka olen valinnut IRL elämääni on abso. :)

Mä otin vaihtoehdon C, joka juo silloin tällöin yhden (tai kaksi) oluen ja kun on vieraita, niin saattaa muutaman enemmän. Lärvejä (eikä viinaa) vedä juuri koskaan eikä jatkuvasti tissuttele.

Mä en kertakaikkiaan vois elää noiden vaihtoehto A:n tai B:n kanssa. Mä vihaan lärvejä ja tissuttelua. :ashamed: eli jos noi olis vaihtoehdot, niin olisin ilman miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
Mä otin vaihtoehdon C, joka juo silloin tällöin yhden (tai kaksi) oluen ja kun on vieraita, niin saattaa muutaman enemmän. Lärvejä (eikä viinaa) vedä juuri koskaan eikä jatkuvasti tissuttele.

Mä en kertakaikkiaan vois elää noiden vaihtoehto A:n tai B:n kanssa. Mä vihaan lärvejä ja tissuttelua. :ashamed: eli jos noi olis vaihtoehdot, niin olisin ilman miestä.

Mä kanssa :wave: Sellanen täällä kyllä asusteleekin =)

Mun mielestä A ei ole alkkis, koska alkoholisti haluaa aina humaltua. Mut joku riippuvuus sillä on, ilmeisesti kaljan makuun??
Aattelin nyt vaan vastata, kun en vastannu siihen toiseen ketjuun missä kysyit, onko miehes alkoholisti. Ei oo. Mut aika outoa että pitää juoda olutta, jos ei halua edes tulla juovuksiin. ´

Ja tähän en osaa vastata mitään, alkais tympiä molemmat, jos aina toistetaan samaa kaavaa neuroottisesti. :|

Jaa-a. Kun mulla on se C, joka juo 2-3 olutta koko viikkona, minä myös.

Ehkäpä tosiaan olisin ilman miestä kuin sellaisen kanssa, joka ei VOI olla ilman viinaa. Viinaa se olutkin on.

3 olutta joka päivä on aika paljon, mut 1 olut joka päivä taas ei.
Me tehdään just pihahommia ukkelin kanssa ja käydään sit joka ilta saunassa kun ollaan yltä päältä paskassa. Ja saunan jälkeen juodaan melki joka ilta molemmat se yksi olut, joinain iltoina 2. Joskus ei ollenkaan. Mut siis monta olutta menee kyllä viikossa. Humalassa ollaan muutaman kerran vuodessa. Emme me nyt mielestämme mitään alkoholisteja ole.

Yhteistyössä