kumman matkustustavan valitsisit

Black Diva´s

Aktiivinen jäsen
30.04.2011
1 269
0
36
Rauma
Lento Hki - Oulu - Hki (lento kestää n. 1h per suunta), josta tulis ajoa Tku - Hki - Hki väli (n.1h 30min per suunta) ja saisit auton tuttavasi luo matkan ajaksi. Kuljetus kentälle onnistuisi ystäväsi kyydissä samoin takasin tullessa. Tämä matka tulis maksamaan 118€ lentojen osalta ja ne tulee maksaa varattaessa matkaa.Lento lähtee 07 aamulla ja paikalla tulee olla tuntia ennen.

Toinen vaihtoehto olisi matkustaa omalla autolla Rauma - Oulu - Rauma väli. Kilometrimäärää en ole tästä reitistä katsonut. Tämän matkan voisi aloittaa siten kun itse haluaa lähteä ajamaan, eikä tarvitse etukäteen maksaa mitään.

Itse valitsin lennon ja siksi jätin katosomatta nuo kilometrit

Miksei sinne voi reissata yöjunalla?
Ei Raumalta mene "yö" junaa Ouluun.
VR:n sivulta katsottuna arkena junabussi lähtisi Raumalta 6:50 ja matka kestäisi 8,5tuntia.. ja tulis maksamaan (turku-oulu) välillä yhdeltä aikuiselta 76,77 - 110,55€

Jos tuo 118€ sisältää menopaluun lentoineen niin jo taloudellisesti ajateltuna se on järkevämpi vaihtoehto.

Tai vaikka ei ole meno-paluu niin hinta ei ole yhteen suuntaan niin paljoa kalliimpi että mielummin istuisi junassa "puol" päivää jos pääsis paljon lyheämmällä ajallakin ja näkis kaveriakin samalla

Viimeksi muokattu:
Kokkolasta kun ajaa Porin kautta raumalle niin se väli on todella tylsä ajaa. .Ei pahasti liikennettä mutta tylsä ne kaupunkien väliset pätkät ajella kun kameroita aika tiheässä.. Nimimerkki pariin kameraan pääsiäisenä ajanut..

Pääsiäisenä käväsin laivalla, niin tuli tuo reissu ajettua muutaman päivän sisällä molempiinsuuntiin yksinään.. Paluumatka oli hieman nopeampi kuin meno, mutta siittä tulikin sitten maksulappusia kun pariin kameraan ajoin.

Ei Raumalta mene "yö" junaa Ouluun.
VR:n sivulta katsottuna arkena junabussi lähtisi Raumalta 6:50 ja matka kestäisi 8,5tuntia.. ja tulis maksamaan (turku-oulu) välillä yhdeltä aikuiselta 76,77 - 110,55€

Jos tuo 118€ sisältää menopaluun lentoineen niin jo taloudellisesti ajateltuna se on järkevämpi vaihtoehto.

Tai vaikka ei ole meno-paluu niin hinta ei ole yhteen suuntaan niin paljoa kalliimpi että mielummin istuisi junassa "puol" päivää jos pääsis paljon lyheämmällä ajallakin ja näkis kaveriakin samalla

Eikä multa lähde matkaan vain minä, vaan myös koira :)

Riippuu oikeastaan siitä, miten liikkuminen määränpäässä hoituisi. Mulla vähän samanlaiset vaihtoehdot lapsuudenkotiin matkatessa. Mutta oma auto on määränpäässä ehdoton, joten joudun valitsemaan sen.

[QUOTE="vieras";26083726]Riippuu oikeastaan siitä, miten liikkuminen määränpäässä hoituisi. Mulla vähän samanlaiset vaihtoehdot lapsuudenkotiin matkatessa. Mutta oma auto on määränpäässä ehdoton, joten joudun valitsemaan sen.[/QUOTE]

Mä en tartte omaa autoa määränpäässä

Yhteistyössä