Kumman DESIGN-TUOLIN ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KumpinenKampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Misty";24337991]No kun yhtään en tiedä millainen se teidän eteinen on... :) Mutta meille sopisi paremmin tuo ensimmäinen vaihtoehto.[/QUOTE]

Meillä on sellainen aika avara eteinen/eteisaula. Uskoisin, että molemmat noista kävisivät ulkonäollisesti ja tyylillisesti kotiimme. On vaan hankala päättää, kumpi olisi kauniimpi:D

en ottais kumpaakaan, kun ei sovi meidän sisustukseen, mutta jos näin suosittelen, niin toi kakkonen on parempi, koska tolta ekalta jakkaralta tippuu mummot ja lapset leviälleen pitkin lattiaa, kun on kiikkerä ja ilman mitään nojia. Miksi tuota designia piti niiiiiin korostaa???

[QUOTE="Mä";24338046]en ottais kumpaakaan, kun ei sovi meidän sisustukseen, mutta jos näin suosittelen, niin toi kakkonen on parempi, koska tolta ekalta jakkaralta tippuu mummot ja lapset leviälleen pitkin lattiaa, kun on kiikkerä ja ilman mitään nojia. Miksi tuota designia piti niiiiiin korostaa???[/QUOTE]

Hehee, tuo on kyllä totta, että mummelit ja lapset voivat kokea jakkaran hankalaksi:D No totta kai design'ia pitää AINA korostaa:D Kauniita ja laadukkaita tuotteita ovat yleensä...ja ajattomia.

tuo on nimittäin tosi kapean oloinen tuoli, niin ei tarvitse olla edes hirveän lihava että ei mahdu tuohon tuoliin. ja muutenkaan reisiä kiristävät käsinojat ei auta missään kenkienlaitossa yhtään, haittaavat vain.

Masters näyttää mukavammalta istua ja muutenkin ryhdikkäämmältä ja kauniimmalta minun mielestäni. Toinen ei ole ihan makuuni, eikä ainakaan meidän eteisessä näyttäisi hyvältä, mutta sopisi toki varmasti jonkin toisen kodin sisustukseen :)

[QUOTE="vieras";24338198]Masters näyttää mukavammalta istua ja muutenkin ryhdikkäämmältä ja kauniimmalta minun mielestäni. Toinen ei ole ihan makuuni, eikä ainakaan meidän eteisessä näyttäisi hyvältä, mutta sopisi toki varmasti jonkin toisen kodin sisustukseen :)[/QUOTE]

Uskoisin, että Mastersissa olisi tosiaan mukavampi istua ja omaan silmääni näyttää myös ehkä vähän kauniimmalta. Mutta mua alkoi nyt mietityttää se, että kuinka iso takapuoli siihen mahtuu:D

Yhteistyössä