Kumman auton pitäisitte: Mazda -97 vm vai Renault- 99? Toisesta täytyy luopua, ei ole varaa pitää molempia.

• Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti
mazda
Sanoisin, että ehdottomasti mazda, saman ikäluokan mazdallani ajettu kohta 400 tuhatta, joten kilometrejä on luultavasti teillä vielä paljon edessä. Ruostekorjaus hommia on joutunut vähän tekemään, joten jos niihin ei taitoa lähipiiristä löydy niin...

..
Reilu pois. Toki, jos olette löytäneet ainutlaatuisen helmen, missä ei ole sähkövikoja eikä muutakaan mystistä, niin sitten reilu :) mutta jos on yhtään edes oireillut, niin äkkiä eroon.

accordi
Mun 99-mallisessa accordissa on kilometrejä 535000 ja itse olen ajanut n.350t. Suurimmat huollot on olleet jakohihnan vaihdot pariin kertaan, ja pakoputken uusiminen 100t km välein.. kiitos tiesuolan!!

"urpo"
Eroo myös mikä malli, rellluissa etennii. Meganet ihan hyviä, Lagunat ei niin hyviä?
Onko mazda 323 vai 626? Koneen koko ratkaisee myös, isompi kone kestää enemmän kilometrejä.
Vaikka eihän noista koneet enää nykyaikana laukee jos on huollettu.

"hmmhmm"
Meillä on kanssa -99 rellu kakkosautona ollut parisen kuukautta, ja ihan hirveä ajettava! Mazdasta mulla ei ole kokemusta mutta rellun laittasin markkinoille, ja meidän rellu kyllä saakin lähteä!

"eddie"
[QUOTE="hmmhmm";29186501]Meillä on kanssa -99 rellu kakkosautona ollut parisen kuukautta, ja ihan hirveä ajettava! Mazdasta mulla ei ole kokemusta mutta rellun laittasin markkinoille, ja meidän rellu kyllä saakin lähteä![/QUOTE]

Olis kiva tietää myös malli. Rellujakin on mopoauton kokoisesta Twingosta isoon perheautoon Lagunaan ja vielä tila-autot päälle.

"hmmhmm"
[QUOTE="eddie";29186571]Olis kiva tietää myös malli. Rellujakin on mopoauton kokoisesta Twingosta isoon perheautoon Lagunaan ja vielä tila-autot päälle.[/QUOTE]

Laguna, farmarina...

Yhteistyössä