Kummallisia ääniä makuuhuoneesta *tiskistelijä havaittu, äksöniä iltaan!*

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
No voi Fittu, joku käpyhän siellä!! Sydärin meinasin saada kun katsomaan menin! Karkuun lähti, en nähnyt kuin mustan vilauksen joka katosi puistoon päin. Mitä nty pitää tehdä, pitääkö soittaa poliisille?! Helsingissä asun, onko täällä päin liikkeellä jotain vaarallista tirkistelijää? Voiko se tulla takaisin? Onkohan ennen käynyt?
Mä lähtisin äkkiä yöksi johki muualle... Kuolisin kyllä paniikkiin... =(
Ei mulla oikeen ole ketään, jonka luokse mennä! Mäkin olen kyllä aika paniikissa. Kamalaa jos se on aikaisemminkin käynyt! Ja sitten tuo kun joku laittoi että on jossain päin käyty sisällä asunnossakin! Pelottavaa, eikä meillä ole edes varmuusketjua. Ovikoodi kyllä on, mutta alaovi jää herkästi rakoselleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
tuu sisälle.
Ihan pjaskat housuissa täällä nyt istun. Mitä ihmettä mä nyt teen, istun ja odottelen koska se tulee takas? Äsken tirkistelin verhon raosta tuonne puistoon päin ja näyttäs siltä, että se tyyppi istuskelee tuolla puistonpenkillä ja katselee tänne talolle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
missä sun mies on?
No töissä ja tuolla se heppu istuu, ihan selvästi. Ei ole kovin kaukana tuo puisto, kyllä sinne näkee, en mä ihan niin höppänä ole. Pelottavaa, mä taidan mennä nyt heti nukkumaan syvälle peiton alle ja herätä vasta kun mies tulee ja aurinko noudee.
 
vieras
Mun mielestä voit soittaa poliisille. Varsinkin, jos epäilet, että mies istuu siellä penkillä. Voivat tulla tarkistamaan tilanteen, tai jos muutkin ovat tehneet ilmoituksia samasta tyypistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä voit soittaa poliisille. Varsinkin, jos epäilet, että mies istuu siellä penkillä. Voivat tulla tarkistamaan tilanteen, tai jos muutkin ovat tehneet ilmoituksia samasta tyypistä.
Mä soitin just 112 ja sanoivat että ei tollasten tirkistelijöiden perään kerkeä. :eek: Soitin sit suoraan miehelle, joka on kylläkin toisen piirin poliisi, mut poliisi kuitenkin. Lupasi soittaa pojille meen asuinalueen piiriin, että käyvät puistossa ajelulla. Häipyis nyt, ei mun hermot kestä tällästä. Taitaa jäädä kuudennet aistit katsomatta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No soitat poliisille! Siis oliko se teidän ikkunan takana vai missä? Onko teillä oma piha, vai onko se ikkunan takana oleva alue ihan yleistä pihaa?
Yleistä pihaa se on. Ajattelin käydä naapurilta kysymässä että onko huomannut oman ikkunan alla.
 
kinuski
Jos sun mies on poliisi, niin voiskohan se tulla vaik piipahtaa siel päin. Varmaan tyyppi häipyy jo siitä jos näkee poliisiauton ajelevan hiljoksiin siinä teidän talon luona.
 
"Kiva" miten poliisit vastaa noihin soittoihin, että on tirkistelijä nähty! Eivät kerkiä! :eek:
Kun tosiaan tirkistelijä voi olla vaaraton, mutta voi olla vaaraksikin... :(

Onneksi sinun mies sentään voi vaikuttaa ja laittoi vähän asiaa eteenpäin. Luulisi tirkistelijän pelästyvän, kun näkee poliiseja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kävikö ne poliisit?kävitkö naapurilta kysyy?
Soitin naapurille kun en uskaltautunut rappuun. Ei ollut huomannut, mutta oli kyllä edellispäivänä ihmetellyt,kun ikkunoidemme alla oli niin paljon jalanjälkiä. Hänkin kyllä näkee nyt sen miehen kyttäävän sieltä puistosta. Tai mistäpä minä tietäisin onko varmuudella mies, mutta pitkä ja tumma ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
"Kiva" miten poliisit vastaa noihin soittoihin, että on tirkistelijä nähty! Eivät kerkiä! :eek:
Kun tosiaan tirkistelijä voi olla vaaraton, mutta voi olla vaaraksikin... :(

Onneksi sinun mies sentään voi vaikuttaa ja laittoi vähän asiaa eteenpäin. Luulisi tirkistelijän pelästyvän, kun näkee poliiseja.
Juu, mies lupasi tulla vielä yöllä ajelemaan kulmille, nyt oli kiinni keikalla. Vähän jo mieli rauhoittui kun mies laittoi viestiä, että kaverit meidän piiristä olivat lähteneet liikkeelle.
 
Huhhuh. Tuossa hetki sitten mies lähti tulemaan sieltä puistosta meillepäin ja tuli koputtelemaan ikkunoihin. Naapurinkin ikkunoissa kävi, kolisteli ja kävi ovillakin ovikelloa soittamassa (ilmeisesti joku taas jättänyt alaoven raolleen tai sitten tietää koodin). Poliisit onneksi tulivat ja äijä lähti karkuun. Mies oli pitkä ja tumma, kuitenkin vaaleaihoinen. Tummat vaatteet päällä ja musta pipo päässä. Vähänkö oli pelottavaa. Itäisessä Helsingissä tapahtui, kun joku sitä kysyi. Nyt mietin että uskallanko olla yön yksin kun miestä ei saatu kiinni vai lähdenkö ajamaan vielä ystävättären luo (puolentoista tunnin matka ja lisäksi pitäisi mennä bussilla jossa tähän aikaan illasta alkaa jo olemaan laitapuolen kulkijaa), taitaa olla turvallisempaa kuitenkin pysyä kotona ovien takana.
 

Yhteistyössä