Kummalliset supistukset ja miten sitä AINA tulee se malttamattomuus, kun synnytys lähestyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alumiinikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Alumiinikuu

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
1 084
0
36
Viime yönä olin jo varma, että kohta mennään, kun supisteli pari tuntia 10min välein illalla ja taas klo 3-6 olin hereillä, kun supisteli taas ja selkä oli ihan tulessa. Kuudelta nousin ylös, että alan laittaa paperille niitä välejä, niin loppuikin siihen... Samaten illalla epäsäännöllistyivät heti, kun läksin liikkeelle... Aamulla oli selkä edelleen ihan hirveänä, mutta kun nousin ylös niin olo olikin ok. Nyt on sellainen "elämäni kunnossa" olo ja olisin voinut pyöriä tuolla kaupoillakin koko päivän. Hämärää. Eikös ne supistukset yleensä lopu levossa, eikä toisin päin?
Miten sitäkään ei ikinä voi muistaa, että millaisia juttuja sitä koettiin edellisissä odotuksissa ennen tositoimia! Vaan varmastipa menee vielä pari viikkoa, kun edellisetkin syntyneet 40+6 ja 40+1. Tai mistäs näistä ikinä tietää... Mutta nyt siis kuitenkin vasta 38+1 ja jostakin se malttamattomuus nytkin jo pukkaa :xmas:

Tiedän tunteen. Eilen ehtoolla kun poikaa olin laittaan nukkuun niin oli vähän hassu olo, vessassa käydessä huomasin et oli pikkikset kastunu, en sitten tiiä mitä mahto olla, enempää ei ole näkyny eikä muitakaan oireita ole tullu. Supistelee kans ihan miten sattuu..Tää odottaminen on ihan.. :/ Varsinkaan kun ei viikkoja oo kumminkaan ku 36+ ettei ihan viel tarvis tulla!

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Tiedän tunteen. Eilen ehtoolla kun poikaa olin laittaan nukkuun niin oli vähän hassu olo, vessassa käydessä huomasin et oli pikkikset kastunu, en sitten tiiä mitä mahto olla, enempää ei ole näkyny eikä muitakaan oireita ole tullu. Supistelee kans ihan miten sattuu..Tää odottaminen on ihan.. :/ Varsinkaan kun ei viikkoja oo kumminkaan ku 36+ ettei ihan viel tarvis tulla!

Katselinkin tuota sinun "ohi on" otsikkoa ja arvelin, että nyt on sinulta raskausaika ohi. Eho eho :kieh:
Noh, siis järkihän toki sanoo, että hyvähän sen vauvan on siellä olla niin kauan, että on reipas tähän maailmaan, mutta kun välillä silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

Katselinkin tuota sinun "ohi on" otsikkoa ja arvelin, että nyt on sinulta raskausaika ohi. Eho eho :kieh:
Noh, siis järkihän toki sanoo, että hyvähän sen vauvan on siellä olla niin kauan, että on reipas tähän maailmaan, mutta kun välillä silti...

:laugh: Ei sentään odotus! Esikoinen synty 38+6 niin sikskin jo vähän meinaa jännätä. Mutta tosi on et ne nyytit on täällä nopeemmin kun ehditään edes huomata. ;)

Yhteistyössä