Kummallinen uni katkonaisen yön päätteeksi.... Tulkitkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unennäkijä

Vieras
Oli aika katkonainen yö vauvan takia. Viimeiseen puoleentuntiin sulloitui sitte vissiin unta koko yös edestä ja oli aika kumma keitos. :whistle:

Meillä oli muka jotkut kotibileet. Mies jäi kotiin juhlimaan sukulaistensa kanssa ja minä lähdin johonki jatkoille. Oli joku pitkän ja sekavan tuntunen pätkä siitä yöstäkin, mutt en muista siitä muuta ku että olin jonku vanhan ukon kans sairaalasängyn päällä istumassa ja sillä tuolla liikenteen seassa. :laugh:

No sitten menin kotiin ja voi kauheaa mitä siellä oli. Heti kun ovesta astuin sisään niin näin että oli tehty vähän remonttia. Keittiöstä oli otettu pois minun rakastama "baaripöytä" ja vaihdettu kaakelit valkosiin persoonattomiin paskoihin jotka ei yhtään sovi meidän taloon. Muutenki talosta oli revittty pois kaikki mistä mä tykkään. Aloin hulluna pillittää ja menin kamariin piiloon itkemään, kun en kehdannu muitten nähden. Olkkarissa nukku sohvalla jotain yksien suomalaisten naisnäyttelijöiden näköisiä tätejä. Uni loppu herätyskelloon just kun sisuunnuin ja oli menossa sanomaan miehelle suorat sanat, että se on loppu nyt. Minua ei pidättele enää mikään, kun raiskasit tämän talonkin, joka on kuin perheenjäsen minulle! :whistle:

Jäi vähän öhöö--olo.. Piti äkkiä rustata ylös kun oli vielä suurin osa mielessä tuoreena.... Itkiskö vai nauraisko....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kattonut bb:tä edellisenä iltana?

En kattonu bb.tä. Mutta oli tosin unen lopussa vielä sellanenkin kohta, että olin koneella ja yhtäkkiä minun kaverin tekemällä sivulla jossa oli kuvia meidän kodista ja arjesta ja hullua haukkumista minun miehestä... :whistle:

Löysin hyllystäni unikirjan...

KOTI
Kaunis ja valoisa koti enteilee rauhallista elämää, sekainen koti sitä vastoin uumoilee huolia. Jos kodissa on riitaa , joudut sijoittamaan jonkun vanhemman henkilön asuntoosi.

SUUTTUMUS
Oikeudenmukaisuutesi joutuu kovalle koetukselle.

JUHLAT
Jos katselet muiden juhlintaa -> voit odottaa itsellesi tapahtuvaksi jotain hauskaa.
Juhlijoiden joukossa oleminen -> iloisia yllätyksiä
Juhlapaikalla olo -> uusi työpaikka
Juhlista kesken poistuminen -> omat virheesi tulet aiheuttamaan sinulle harmia ja häpeän tunteen.

:D En tiedä miten pitää paikkaansa.
Tamara Maunosen suuri unikirja mulla on.. Harkitsin mitä kirjoja huutonettiin niin osu silmään...