kummallinen tulos - auttakaa!

Hei,

Miten pitäisi tulkita clear bluen raskaustestiä tällaisessa tilanteessa: Tein siis clear bluen herkän testin, jonka voi tehdä 3pv ennen menkkoja (kp 23/25).Nyt ihmettelen kovin tulosta, sillä tarkistusikkunaan tuli ihan normaali viiva, mutta tulosikkunassa tuli viiva ja lisäksi sen yläpuolelle pisteitä.. Miten tätä pitäisi tulkita??? Nega vai? Näin itse ajattelisin ...Vai voisiko silti olla toiveita, että muuttuisikin muutaman päivän päästä oikeaksi viivaksi? Hämmentynyt olen. Näitä pisteitä siis ihmettelen; ne muodostavat ikään kuin "alkavan" plussaviivan, mutta vain siis testiviivan yläpuolelle, mutta alapuolelle ei tule mitään. Kenelläkään kokemuksia samasta asiasta?
 
Hih, tänään just ensi kertaa elämässäni testasin ja huomasin etten taida oikein ymmärtää noita testejä :) Eipä ne ihan nii simppeleitä taida ollakaan ainakaan tulosten lukeminen! mä sain "ehkä haamun". Tiiä sitte et oonko raskaana vai en :)
 
Mäkin tein Clearbluen tuplapakkauksen kaksi testiä ja mulle tuli sama juttu. Ensimmäisessä tuloksessa ihmettelin noita pilkkuja ja tein sitten toisen seuraavana aamuna. Siihenkin tuli muutama hassu pilkku. Luulen, että ne on jotain roiskeita siitä viivasta, joka on vaakatasossa. Mullakaan alapuolelle ei tullut pilkkuja, vain yläpuolelle. En ollut tuolloin kuitenkaan raskaana. Mutta suosittelen tietenkin uuden testin tekemistä muutaman päivän päästä!
 
Inhottavaa olla pessimistinen, mutta tästä clearbluesta ollut täällä keskusteluakin. Itse sain kans tuollaisen tuloksen joskus syksyllä ja se oli nega. Moni muukin on noita pisteitä ja testi on ollut nega. Ärsyttävää koska saattaa herättää toiveita. :ashamed: Itse pidän eniten exact analyz-testistä sekä apteekin omasta. Ei ole viivanpaikkojakaan, ainkaan apteekin testissä! ;)
 
Löysin tällaisen keskustelun tuosta Clearbluesta, siinä joku oli lähettänyt nuo pistetestit valmistajalle ja saanut viallisista testeistä hyvityksenä uusia testejä. Itse en ole tuohon pisteilmiöön törmännyt, mutta muistin tämän ketjun lukeneeni, niin katsoin haulla:

"Ei enää koskaan Clearblue raskaustestiä"
http://keskustelu.kaksplus.fi/t884264

Tässä toinen ketju noista pisteistä:
"Clearblue raskaustestistä"
http://keskustelu.kaksplus.fi/t809110

Hassu juttu muuten, olen aiemmin pitänyt noita testejä tosi luotettavina, olenkohan mainoksen orja vai mitä, kun ne näköjään eivät sitten oikeasti ole kovin hyviä...
 

Yhteistyössä