Kummallinen papa-tulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuusa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katjuusa-

Vieras
Kävin antamassa papa-näytteen ja sovin lääkärin kanssa, että jos on jotain, niin lääkäri ottaa yhteyttä. Lääkäristä ei kuulunut mitään ja ajattelin vielä itse varmistaa, että olihan
kaikki ok. Terveydenhoitaja sanoi sitten puhelimessa, että näytteessä on jotain sekaflooraa ja jotkut clue-solut (plussalla). Olin sitte, että hä, mitä tarkoittaa, johon terkkari vaan vastasi, että ei solumuutoksia. Antoi kuitenkin soittoajan lääkärille. NO lääkäri sitten pölisi ihan samaa ja kysyi, että onko oireita. Johon vastasin, että mitä oireita pitäisi olla? Että ei ole mitään oireita.

Sain sitten kuitenkin 5 päivän kuurin (lääkettä, jonka nimeä en muista). Vaikka he eivät kuulemma yleensä anna mitään lääkekuuria, koska elimistö hoitaa tän jutun itse. Että tämän takia eivät sitten ottaneet edes yhteyttä. Mulla on nyt se lääkekuuri, mutta kannattaako sitä syödä? Mitään sukupuolitautia se ei kuulemma ole.

Elimistössäsi on lievä tulehdus. Se ei ole aiheuttanut sinulle oireita.
Koska näytteen ottamisestakin on jo aikaa, niin mahdollisesti se ei edes näkyisi tänään otetussa näytteessä.
On täysin oma valintasi, käytätkö kuurin vai et.
Jos kuitenkin olet havainnut esimerkiksi lisääntynyttä valkovuotoa tai turhankin suurta kuivuutta emättimessäsi, niin kuuri tasaisi tilanteen normaaliksi.

Todennäköisesti sinulla ei ole ollut noita oireita lääkärillä käydessäsi ja siksi vaiva on katsottu pieneksi ja itsekseen hoituvaksi.

Elimistöllä on kyky parantaa itse itseään.

Ahaa, kiitos vaan sinulle valaisevasta vastauksesta.Olin jotenkin niin kuutamolla, kun se lekuri soitti, että meni puolet ohi puheesta. Mun valkovuoto oli erittäin runsasta silloin, kun annoin näytteen, ihmettelin sitä hieman silloin, mutta ajattelin sen johtuvan vain pillereistä. Vaihdoin nimittäin merkkiä samoihin aikoihin.

Yhteistyössä