Kummallinen ihminen =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olennainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olennainen

Vieras
Minulla ja miehelläni on yhteistä se, että pidämme molemmat vähän pyöreistä muodokkaista naisista (ainakin peppua pitää olla ja isot rinnatkin on plussaa).
Musta on ihana hyväillä miestäni samalla kun hän katselee lehdestä tai leffasta sellaista naista, jonka kans haluaisi paneskella.
Tietenki, kun meillä on sama naismaku, niin minustakin on kiihottava katsella sitä naista.
Ja haluan, että mies kehuu naista ääneen ja kertoo mitä haluaisi naiselle tehdä :p
Alkuun mies ei kehdannut paljoa puhella, mutta nyt vuosien mittaan on jo rohkaistunut.
Kerran puhuin, että kirjoittaisi ylös tuhmia tarinoita. Ja yllätyin positiivisesti kun yksi päivä kännykkääni tuli mieheltäni viesti, jossa kuvaili touhuja toisen naisen kanssa. :p :p

Varmaan joidenkin mielestä olen kummallinen :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 17:20 Olennainen kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on yhteistä se, että pidämme molemmat vähän pyöreistä muodokkaista naisista (ainakin peppua pitää olla ja isot rinnatkin on plussaa).
Musta on ihana hyväillä miestäni samalla kun hän katselee lehdestä tai leffasta sellaista naista, jonka kans haluaisi paneskella.
Tietenki, kun meillä on sama naismaku, niin minustakin on kiihottava katsella sitä naista.
Ja haluan, että mies kehuu naista ääneen ja kertoo mitä haluaisi naiselle tehdä :p
Alkuun mies ei kehdannut paljoa puhella, mutta nyt vuosien mittaan on jo rohkaistunut.
Kerran puhuin, että kirjoittaisi ylös tuhmia tarinoita. Ja yllätyin positiivisesti kun yksi päivä kännykkääni tuli mieheltäni viesti, jossa kuvaili touhuja toisen naisen kanssa. :p :p

Niin no, kyllä minä pidän kummallisempana niitä jotka k.usevat ja p.askovat toistensa päälle. Tsemppiä sinne. :)

Olemme jo pitkään yhdessä (ja aviossakin) ollut pari ja kaikkea on kyllä tullut touhuttua. Ihan viimeisenä villityksenä on ns. lähetyssaarnaaja-asento. Olimme jo heittäneet kirveen kaivoon, epätoivon partaalla, viiltämässä ranteitamme auki, koska seksielämämme oli täysin paikoilleen jähmettynyt! Mutta tuo ihana asento avasi meille täysin uusia portteja! Mikäpäs sen ihanampaa kuin antaa naisen viedä miestä (tämän vikistessä tietysti) ja ratsastaa täpöllä (maalaisille: täydestä sydämestään) miehen päällä. Näin meillä - ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille.

Pirjo ja Hanski

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:30 Näin meillä kirjoitti:
Olemme jo pitkään yhdessä (ja aviossakin) ollut pari ja kaikkea on kyllä tullut touhuttua. Ihan viimeisenä villityksenä on ns. lähetyssaarnaaja-asento. Olimme jo heittäneet kirveen kaivoon, epätoivon partaalla, viiltämässä ranteitamme auki, koska seksielämämme oli täysin paikoilleen jähmettynyt! Mutta tuo ihana asento avasi meille täysin uusia portteja! Mikäpäs sen ihanampaa kuin antaa naisen viedä miestä (tämän vikistessä tietysti) ja ratsastaa täpöllä (maalaisille: täydestä sydämestään) miehen päällä. Näin meillä - ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille.

Pirjo ja Hanski

Siis tä? Lauantai-iltaa?!?! Tarkoitatko että meidän pitäisi jotenkin odottaa tulevaa lauantaita, vai mitä? Nyt on KESKIVIIKKO, ainakin kun viimeksi kalenterista tarkastin. :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:49 mmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:30 Näin meillä kirjoitti:

Pirjo ja Hanski

Siis tä? Lauantai-iltaa?!?! Tarkoitatko että meidän pitäisi jotenkin odottaa tulevaa lauantaita, vai mitä? Nyt on KESKIVIIKKO, ainakin kun viimeksi kalenterista tarkastin. :laugh:

...lauantaisin...

\

:\|

\

Me myös sitten ollaan kummallisia.
Lisäksi vielä kuvittelemme "kaksi miestä ja minä" -fantasiaa. Molempien mielestä kiihottavaa kuvitella mies molempiin reikiini.
Ja kirjoittelemme tästä fantasiasta tarinoita toisillemme.
Että taidan liittyä "kummallisten" joukkoon =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:13 huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 09:15 höh kirjoitti:
Ei toi oo lähetyssaarnaaja. Lähetyssaarnaaja on se, missä mies on päällä.

Niinpä. Teinit kun ei tiedä mistä puhuvat, luulevat vaan.

Idiootit! Kaveri vedättää teitä mielin määrin ja te ääliöt menette mukaan... Naurattaa ja itkettää vuoronperään! Älkää nyt menkö kaikkiin provoihin mukaan ja lisäilkö noita mielikuvituksettomia hymiöitä! Haloo hölmöt - valitaan mitä kirjoitellaan ja mihin vastataan, antaa idioottien paukuttaa, eikös juu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:13 huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 09:15 höh kirjoitti:
Ei toi oo lähetyssaarnaaja. Lähetyssaarnaaja on se, missä mies on päällä.

Niinpä. Teinit kun ei tiedä mistä puhuvat, luulevat vaan.

Mä ainaki otin tuon kirjoituksen ihan vitsinä (en tosin kauhean hyvänä) ja tuo lähetyssaarnaaja-juttu oli varmastikkin tarkoitettu täkyksi.

Ja oon huomannut, että täällä ilmeisesti oletetaan käyvän vain teinejä!?
Itse täytin juuri 41 v. En siis teini enää =) Ja kyllä, tässä iässäkin on vielä seksiä :laugh: Vain mielikuvitus on rajana, ja onneksi se on kooooorkea raja ;)

Yhteistyössä