Kummaa touhua täällä nykyään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraskohan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraskohan

Vieras
:whistle:
Ihan aiheetta lukitaan ketjuja, koko ajan....
Suht asiallisiakin viestejä poistetaan...
Ja näihin riittää se että ihmiset on joskus eri mieltä?

Miksiköhän tämä alkoi siitä kun Pinkistä tuli mode?
Liika pätemisentarve hänellä?

Mitäs muut ajattelee asiasta? B)

Lukitaankohan tääkin ketju tai poistetaan nyt heti alkuunsa? :D

Mä vastaan ennenku tää poistetaan :wave:
Mä oon huomannu saman.
Ja sit ku tää mode ei pysy päätöksissään! \|O :kieh:
Eli eilenki ketjun lukitsemisen jälkeen (ja pienen painostuksen jälkeen) avas ketjun uudelleen...Siis mitä se oikeen on?? Jos mode tekee jonku päätöksen,eikö siinä sit pitäis pysyä,on sit millasta painostusta tahansa?
:headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:43 EiNiinVieras kirjoitti:
Mä vastaan ennenku tää poistetaan :wave:
Mä oon huomannu saman.
Ja sit ku tää mode ei pysy päätöksissään! \|O :kieh:
Eli eilenki ketjun lukitsemisen jälkeen (ja pienen painostuksen jälkeen) avas ketjun uudelleen...Siis mitä se oikeen on?? Jos mode tekee jonku päätöksen,eikö siinä sit pitäis pysyä,on sit millasta painostusta tahansa?
:headwall: :headwall:
myönnän että hätiköin. mutta se olikin sitte ainoa kerta.. painostakaa minkä kerkiätte.

ja harmaa nikki tekee täällä taas avauksen ja itse vastaat siihen varmaan sen kymmenen kertaa. Ollaan tyytyväisiä, kun saatiin tää uusi mode. Päihittää entiset mennen tullen ja palatessa. Kuuntelee myös mitä palstalaisilla on sanottavaa. Ei toimi oman päänsä mukaan. Ja kaikki hänelle on tasavertaisia palstalaisia, ilman suosikkeja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:45 ap kirjoitti:
No en kuulkaa tiennyt muista ketjuista kun en ihan asu täällä... :whistle: :headwall:
eihän tuo mitään haittaa vaikka aiheesta on useampikin aloitus. tietääpähän modetkin etten minä ole ainoa jota tämä uusi mode ottaa päähän! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
ja harmaa nikki tekee täällä taas avauksen ja itse vastaat siihen varmaan sen kymmenen kertaa. Ollaan tyytyväisiä, kun saatiin tää uusi mode. Päihittää entiset mennen tullen ja palatessa. Kuuntelee myös mitä palstalaisilla on sanottavaa. Ei toimi oman päänsä mukaan. Ja kaikki hänelle on tasavertaisia palstalaisia, ilman suosikkeja.
tiedoksesi vaan, meitä näyttää täällä olevan kyllä useampikin harmaa kuin yksi! ;)

Yhteistyössä