Kumma tapa, onko muilla...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Hitto mikähän siinä on, etten voi lausua mieheni etunimeä sen läsnäollessa, esim. kutsua nimellä! Kaikkien muiden nimiä käytän ihan normaalisti...
Joskus harvoin oon sen sanonut ja sitten se tuntuu jotenkin nololta (?!) ja oudolta, kun en sitä oikein käytä. Se nimi sinällään ei ole mitenkään "nolo" vaan ihan tavis.
Yleensä käytän sanaa, sinä tai muuten kiertoilmausta. Esim. kulta tms.
Oonkohan ihan friikki... :D

mulla oikeestaan sama homma. ei oikeen oo luontevaa sanoa nimeltä.. hassua kyllä! en löydä edes oikeaa äänen sävyä miten se pitäs sanoa :) outo homma... onkohan meitä enemmänki...?

Minä kyllä käytän miehen nimeä, oikeastaan useinkin.. Nytkin äsken huusin kurkku suorana nimeltä kun tyttö rupes oksentamaan kaaressa pitkin lattioita.. Mutta kun aloin miettiä, että kutsuuko mies mua nimeltä niin enpä juuri muista koska olisin oman nimeni kuullut muuten kuin jos kertoo jollekin muulle minusta. Minä olen aina kulta taikka rakas jos mua kutsutaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla oikeestaan sama homma. ei oikeen oo luontevaa sanoa nimeltä.. hassua kyllä! en löydä edes oikeaa äänen sävyä miten se pitäs sanoa :) outo homma... onkohan meitä enemmänki...?

ihan sama juttu mulla

Yhteistyössä