Kumista huolimatta raskaaksi tulleet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras

Kertokaa KAIKKI!
Mistä tajusitte olevanne raskaana?

JA erityisesti : Huomasitteko, että kortsu olisi mennyt jollain tavalla rikki? Vai voiko siittiöt oikeesti livahtaa huomaamattomasti kortsun "läpi" :D

Nim. 4 päivää menkat myöhässä ja valkovuotoa tulee niin pirusti!

neljä kertaa kondoomista huolimatta raskaaksi ja neljä lasta siis siunaantunu. kaksi puhkesi, yks lähti paikoiltaan ja vikassa vikana? ehkä haurastunu kumi. 10 vuotta käytetty pelkästään kumia ja vain nämä neljä sattumaa tapahtunu, ihme vaan että joka kerta on tärpänny.

Ei mennyt kortsu rikki, ja oli ihan oikein paikallaan koko yhdynnän ajan. Raskauden huomasin siitä, että tuli pahoinvointia ja menkat oli myöhässä.
Lopputulos tallusteli juuri viereen esittelemään uutta pikkuautoaan, jonka lavalla on kaivuri =)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ei mennyt kortsu rikki, ja oli ihan oikein paikallaan koko yhdynnän ajan. Raskauden huomasin siitä, että tuli pahoinvointia ja menkat oli myöhässä.
Lopputulos tallusteli juuri viereen esittelemään uutta pikkuautoaan, jonka lavalla on kaivuri =)

Tätä juuri pelkään... kääks! mitenkähän sinnikäitä ne siittiöt oikein voi olla...

Alkuperäinen kirjoittaja biologi:
Ihmeellisiä ihme-siittiöitä vai olisiko Pyhällä hengellä jotakin osuutta asiaan?

Eihän kondomi ole oikein käytettynäkään sataprosenttisen varma, vaikka siis ei menisikään rikki.
Pyhällä hengellä tuskin on meikäläisen lisääntymisen kanssa mitään tekemistä.... :xmas:

Jos kumissa on reikä, vaikka nuppineulalla tehty, niin se hajoaa ihan päreiksi kun sen laittaa päälle. Eli semmosia reikiä ei voi olla. Mut siittiöt on tosi pieniä, mä uskon että niitä voi olla vaikka miehen sormissa ja siitä siirtyä kumia laittaessa kumiin ja sitten naisen sisälle sitä tietä.

Joo kyllä mä näihin uskon... ja siksi kovin PELOTTAA!
MEnkkamaista jomotusta aikas kivasti, valkovuotoa tulee aivan solkenaan ja viime viikolla tiputtelin rusehtavaa tuhrua..

Testasin kuitenkin eilen negan ... plah :( ota tästä nyt selvää..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kumissa on reikä, vaikka nuppineulalla tehty, niin se hajoaa ihan päreiksi kun sen laittaa päälle. Eli semmosia reikiä ei voi olla. Mut siittiöt on tosi pieniä, mä uskon että niitä voi olla vaikka miehen sormissa ja siitä siirtyä kumia laittaessa kumiin ja sitten naisen sisälle sitä tietä.
Kyl tämäkin on kaukaa haettu minusta. Lähentelee neitseellistä syntymää.

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
meidän mies testaa joskus vedellä sen kumin, että onko siinä reikiä :whistle:

Niin minäkin tein joskus. Ja joka kerta olen jollain tavalla tsekannut että kumi on ehjä.
Silti meillä on tuo vilkas kaksivuotias :D. Ihmemies.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
en usko näihin tarinoihin

Meidän tarinamme menee ensi syksynä ekalle luokalle. =)
Kai siinä kondomissa pakko on reikä olla, eihän mikään siittiö kumin läpi mene?

Ei, mut yleensä mieheltä tulee ruikku jo erektion alkuvaiheissa, eli siinä vaiheessa kun kumia vasta etitään laatikosta. Sitten kun asettelee sitä kumia, niin ihan hyvin voi yksi siittiä tulla sormiin, ja sormista kumiin. Ja thats it. Ja sitäpaitsi siittiöt on niin miniminiminikokoisia...

Mä epäilen kans että oon raskaana, huonoa oloa ja kahvi maistuu pahalle. Kuten edellisessä raskaudessa. Kortussa ei tarvi olla näkyvää reikää, koska siittiö on minimaalisen pieni. Mut meillä varmasti on voinut mennä sormissakin. Jos siis oon raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
en usko näihin tarinoihin

Meidän tarinamme menee ensi syksynä ekalle luokalle. =)
Kai siinä kondomissa pakko on reikä olla, eihän mikään siittiö kumin läpi mene?

Ei, mut yleensä mieheltä tulee ruikku jo erektion alkuvaiheissa, eli siinä vaiheessa kun kumia vasta etitään laatikosta. Sitten kun asettelee sitä kumia, niin ihan hyvin voi yksi siittiä tulla sormiin, ja sormista kumiin. Ja thats it. Ja sitäpaitsi siittiöt on niin miniminiminikokoisia...

Ruikusta tulee kyllä hassu assosiaatio

Mä epäilen kans että oon raskaana, huonoa oloa ja kahvi maistuu pahalle. Kuten edellisessä raskaudessa. Kortussa ei tarvi olla näkyvää reikää, koska siittiö on minimaalisen pieni. Mut meillä varmasti on voinut mennä sormissakin. Jos siis oon raskaana

Mä uskon tohon sormihommaan. Siis miettikää nyt, kenen miehellä on tanakka erektio ja ihan kuiva lerssi? Sit kun se kumi pitää asettaa sieltä kärkipäästä alkaen, niin ei oo ihme eikä mikään, ettei sormet osuis märkään alueeseen. Ja siitäpä sitten pikku simpat leviää.

Mä uskon tohon sormihommaan. Siis miettikää nyt, kenen miehellä on tanakka erektio ja ihan kuiva lerssi? Sit kun se kumi pitää asettaa sieltä kärkipäästä alkaen, niin ei oo ihme eikä mikään, ettei sormet osuis märkään alueeseen. Ja siitäpä sitten pikku simpat leviää.

Entäs jos nainen rullaa sen kumin paikalleen vaikka suullaan, ja mies on ympärileikattu eli ei ole varsinaista märkää aluetta, eikä pidä koskea esinahkaan rullataakseen sitä pois tieltä? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Entäs jos nainen rullaa sen kumin paikalleen vaikka suullaan, ja mies on ympärileikattu eli ei ole varsinaista märkää aluetta, eikä pidä koskea esinahkaan rullataakseen sitä pois tieltä? :snotty:

Eihän ympärileikkaus estä märkää aluetta, kun märkä alue on se reikä ja siitä ympäriltä. Mut luulen, että ympärileikkauksesta on hyötyä, kun sillon ne mällit ei leviä siellä esinahan alla pitkin ja poikin.

Yhteistyössä