Kumisaappaiden pesusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusavuton :S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusavuton :S

Vieras
Meilla lapsi meni istumaan (siis ihan hetki) kuralammikkoon ja lahkeista sitten pääsi kuravedet saappaisiin. Nyt on valkoiset ruskovillan sukat ruskeena ja vuorelliset saappaat myös.

Mites mun kannattaa pestä noi lantsarit, koneeseenko? Onkohan se pohjallinen villaa? Vai kannattaakohan mun vaan huuhdella ne sisältä ja laittaa kuivumaan?

Eikös tähti-Jonathanissa pitänyt olla teipatut saumat? Juu, ei ainakaan tuossa haalarissa pitäny ykskään sauma.... :kieh: Sisävaatteissa oikein näkee saumakohdan märkänä viivana... :kieh:

Mites ootteko pessy ruskovillan villasukkia koneessa vaikka 30-ohjelmalla?

Jep ja esikoinen on ;) B)

Oon pessyt koneessa, 30 asteessa villapesuohjelmalla (mut jos on vain yhdet sukat niin saa ne käsinkin pestyä nopeesti). Saappaatkin voi siel pestä, mutta yleensä laitan niihin vaan vettä ja hulskutan.

Voi harmi :( meil on kyllä pitänyt ne tosi hyvin, olisko niissä valmistusvirhe?

Alkuperäinen kirjoittaja Uusavuton :S:
Meilla lapsi meni istumaan (siis ihan hetki) kuralammikkoon ja lahkeista sitten pääsi kuravedet saappaisiin. Nyt on valkoiset ruskovillan sukat ruskeena ja vuorelliset saappaat myös.

Mites mun kannattaa pestä noi lantsarit, koneeseenko? Onkohan se pohjallinen villaa? Vai kannattaakohan mun vaan huuhdella ne sisältä ja laittaa kuivumaan?

Eikös tähti-Jonathanissa pitänyt olla teipatut saumat? Juu, ei ainakaan tuossa haalarissa pitäny ykskään sauma.... :kieh: Sisävaatteissa oikein näkee saumakohdan märkänä viivana... :kieh:

Mites ootteko pessy ruskovillan villasukkia koneessa vaikka 30-ohjelmalla?

Jep ja esikoinen on ;) B)

Oliks ne lapsen lahkeet saappaan päällä vai sisällä?

Kiitti vinkeistä :flower:

Huuhtelin saappaat ja laitoin nyt kuivumaan. Sukat varmaan pesen nyt sit käsin kun en pelkästään viitti laittaa niitä yksinään villaohjelmalle pyörimään. Ellen sit keksi muuta villaista mukaan. Oon vahingossa pessyt Reiman villaista kypärämyssyä kolmessa kympissä tavisohjelmalla eikä sille oo käyny mitään, ni aattelin josko noi Ruskovillat kestäis kanssa sen pesun. :/

Ja joo, täytyy varmaan antaa palautetta tosta haalarista.

Yhteistyössä