kumi catsuit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Kateeksi käy. Kuinka kauon latex catsuit kestää käyttöä, vuoden, kaks vai kauemmin? Kuinka monta latex-asua teillä on? Mikä on paras lateksin vahvuus catsuitille 0,4mm, 0,6mm, 0,8mm?
 
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Olet varmaan kovassa käytössä kansainvälisenä naistenpäivänä.
 
vierailija
Kateeksi käy. Kuinka kauon latex catsuit kestää käyttöä, vuoden, kaks vai kauemmin? Kuinka monta latex-asua teillä on? Mikä on paras lateksin vahvuus catsuitille 0,4mm, 0,6mm, 0,8mm?
Kiitos kysymästä.. :) Vanhin pukukokonaisuus mikä on vielä "tikissä" on noin8v.. Tarvii hyvää huoltoo ja malttia. Meillä on aika monta asua yhteensä.. emännällä 10+ ja mulla 5. itse pidän kumista enempi kun taas emännällä on Ledapolin Datex asuja.. Suosittelen suuresti näitä. Erittäin hyvä valikoima naisille... miehille ei valitettavasti ole kivaa tarjolla.. Ja 0,4 on mukava päällä mutta 0,6 kestää hiukan paremmin ja antaa tiukemman fiiliksen. Meillä suhteessa pidetään aikuisten kivaa ja ei oteta hommaa vakavasti... kummatkin vain viihdytään mustassa ja tiukassa.. Ja pidetään suhteen kipinää yllä.. :) Ja imurointikin kumiasussa sunnuntaisin on ihan kivaa.. ja emäntäkin on tästä tyytyväinen.. :) Joten mielikuvista kannattaa käyttää!
 
vierailija
Kiitos kysymästä.. Vanhin pukukokonaisuus mikä on vielä "tikissä" on noin8v.. Tarvii hyvää huoltoo ja malttia. Meillä on aika monta asua yhteensä.. emännällä 10+ ja mulla 5. itse pidän kumista enempi kun taas emännällä on Ledapolin Datex asuja.. Suosittelen suuresti näitä. Erittäin hyvä valikoima naisille... miehille ei valitettavasti ole kivaa tarjolla.. Ja 0,4 on mukava päällä mutta 0,6 kestää hiukan paremmin ja antaa tiukemman fiiliksen. Meillä suhteessa pidetään aikuisten kivaa ja ei oteta hommaa vakavasti... kummatkin vain viihdytään mustassa ja tiukassa.. Ja pidetään suhteen kipinää yllä.. Ja imurointikin kumiasussa sunnuntaisin on ihan kivaa.. ja emäntäkin on tästä tyytyväinen.. Joten mielikuvista kannattaa käyttää!
Pitääpä hankkia 0,4 mm, musta ja punainen catsuit aluksi.
 
vierailija
No ei ajattele. Lähinnä koomista ja sanonta rikoo on riskillä ruma pätee koska mies lateksissa on kuin nakki kuoressaan.
"No ei ajattele" hivenen emmitty vastaus, joten pikkuriikkisesti kiinnostais nähdä mies kiiltävässä lateksi catsuitissa. On ennemminkin esineellistämistä kuin koomista. Onhan naisillakin oikeus joskus esineellistää miehiä.
 
vierailija
"No ei ajattele" hivenen emmitty vastaus, joten pikkuriikkisesti kiinnostais nähdä mies kiiltävässä lateksi catsuitissa. On ennemminkin esineellistämistä kuin koomista. Onhan naisillakin oikeus joskus esineellistää miehiä.
En empinyt pätkääkään koska kuvottavaa ajatella mies lateksissa, kissan kokoinen hikipallo haaruksissa. Hyi helkkari.
 
vierailija
Onko oikeasti näin? Ajatteleeko monet naiset salaa, että mies olis kumiasussa?
En empinyt pätkääkään koska kuvottavaa ajatella mies lateksissa, kissan kokoinen hikipallo haaruksissa. Hyi helkkari.
Pieni joukko ehkä ajattelee ja vielä pienemmällä joukolla toteutuu.

Ei näitä kommentteja kannata ottaa vakavasti päin vastoin ottaa ne rennosti huumorilla ja ehkä vastata pilke silmäkulmassa.

Se oikeahan tuoksuu hyvältä oli hän pukeutunut mihin tahansa. Yhteisymmärryksessä ihmiset varmaan näitä seksi fantasioita toteuttavat tai ovat toteuttamatta.
 

Yhteistyössä