kumi catsuit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä syyllisyyttä on ihan turha tuntea!! Tärkeintä on että puku antoi hyvän tunteen ja fiiliksen! Omassa elämässä puin ihan totaalisen puvun ylleni.. saappaat,hanskat,hupun ja hiukan remmejäkin sekä kaulapannan. Astelin peilin eteen ja näky oli uskomaton!! Näin ihan jonkun muun mutta se olin MINÄ! Sitä hetkeen en koskaan unohda!! Silloin elämäni muuttui ja paluuta ei ollut! Siinä hetkessä tajusin että tämä puoli elämässä voi antaa vaikka mitä.. joten älä huoli!! Uusiksi vaan ja anna mielikuvitukselle tilaa.. 😉
Todentotta, kun ensimmäisen kerran pukeutu lateksi catsuitiin ja näki itsensä peilistä, niin kyllä siitä hengitys lähes salpautui ja ihan järkyttyi, mutta rauhoituttua näky alkoi miellyttää ja hyvänolon tunne levisi koko kehoon. Näin tulivat lateksiasut pysyvästi elämääni ja olen niistä nauttinut ja tulen jatkossakin nauttimaan vielä toivonmukaan vuosia. 🙂

Kumiin ei ole pukeuduttu nyt useampaan viikkoon kun on ollut niin helteistä. Kunhan hieman viilenee on taas aika nauttia kumin tunteesta iholla.
Todellakin, on yli kuukausi siitä kun on pukeuduttu kumiasuun. Paineet pukeutumiselle kumiasuun ovat kyllä nousseet jo erittäin korkealle, mutta pitää kestää tämä hellejakso loppuun vaikka vartalo ja mieli vaatii päästä kumiasun sisään stimuloitavaksi. Pitkän tauon luoman kumiasu puutteen jälkeen kumiasuun antautuminen stimuloi räjäyttävän nautinnon tulevana pukeutumiskertana kuten aiemminkin pitemmän tauon jälkeen, eikä puvusta malta riisuuntua pitkään aikaan joten siihen on varattava tarpeeksi aikaa.

Heittää vaikka läppää myönteisesti jostain julkisuuden henkilön pukeutumisesta esim. jostain tv-sarjassa näkyvässä tai jonkun laulu esiintyjän pukeutumisesta lateksiin.
Tuumais vaikka läpällä, että miltähän me näytettäis tuollaisessa asussa?
Toivottavasti pääset asiassa etenemään myönteiseen tulokseen ja huomaatta pian olevanne tiukan kiiltävän latex catsuitin sisässä.
Toi on aika hyvä konsti ottaa lateksiasut puheeksi. Ja jatkossa huumoria mukaan sopivan kannustavasti, jos osoittaa kiinnostusta eikä torju heti ajatusta.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä