kumi catsuit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puvut talkittu ja aamua odottamaan!
Nyt ollaan kumi catsuitissa ja vieläpä varmistettu lukoilla, että pysyn niin kauan kuin minusta halutaan nauttia. Ja nautin itsekin piinallisesta kiihottumisesta pitkin päivää useita kertoja saamatta tyydytystä ennen myöhäis iltaa jolloin on tiedossa räjähtävä orgasmi. Edessä on kestämätöntä piinallista nautintoa. Apua miten tulee tekemän hyvää.
 
vierailija
Sitä syyllisyyttä on ihan turha tuntea!! Tärkeintä on että puku antoi hyvän tunteen ja fiiliksen! Omassa elämässä puin ihan totaalisen puvun ylleni.. saappaat,hanskat,hupun ja hiukan remmejäkin sekä kaulapannan. Astelin peilin eteen ja näky oli uskomaton!! Näin ihan jonkun muun mutta se olin MINÄ! Sitä hetkeen en koskaan unohda!! Silloin elämäni muuttui ja paluuta ei ollut! Siinä hetkessä tajusin että tämä puoli elämässä voi antaa vaikka mitä.. joten älä huoli!! Uusiksi vaan ja anna mielikuvitukselle tilaa..
Huomenna ehkä uusiksi. Toisaalta ei, mut on tullut jälkeenpäin nyt outo houkutus pukeutua uudestaan kumiasuun. Josko tulee samanlainen syyllisyyden tunne kuin ensikerralla. Ajatukset täs viel poukkoilee sinne ja tänne sydämen tykytystä unohtamatta. Vai jääkö kallis kumipuku käyttämättömäksi, kun ajatukset lentää hetkessä ääripäästä toiseen tekis mieli repiä puku nyt välittömästi tai pukeutua kumiasun sisään välittömästi.
Mitä tämä oikein on? Onko tää hyvää? Kaduttaakohan jälkeenpäin tekis sitten kummin päin tahansa?
 
vierailija
Huomenna ehkä uusiksi. Toisaalta ei, mut on tullut jälkeenpäin nyt outo houkutus pukeutua uudestaan kumiasuun. Josko tulee samanlainen syyllisyyden tunne kuin ensikerralla. Ajatukset täs viel poukkoilee sinne ja tänne sydämen tykytystä unohtamatta. Vai jääkö kallis kumipuku käyttämättömäksi, kun ajatukset lentää hetkessä ääripäästä toiseen tekis mieli repiä puku nyt välittömästi tai pukeutua kumiasun sisään välittömästi.
Mitä tämä oikein on? Onko tää hyvää? Kaduttaakohan jälkeenpäin tekis sitten kummin päin tahansa?
Toi on tuttu tunne! Ei kannata antaa syyllisyydelle tai morkkikselle valtaa! Jos puku antoi hyvän fiiliksen ja tuntemuksia niin siinä ei oo mitään pahaa! Päin vastoin! Saat puvussa oman ”alterego” maailman ja voit antaa mielikuvituksen lentää! Tutustu vaikka netissä Project L videoihin.. siellä kumiasuja käytetään normi arkena! 😊
 
vierailija
Toi on tuttu tunne! Ei kannata antaa syyllisyydelle tai morkkikselle valtaa! Jos puku antoi hyvän fiiliksen ja tuntemuksia niin siinä ei oo mitään pahaa! Päin vastoin! Saat puvussa oman ”alterego” maailman ja voit antaa mielikuvituksen lentää! Tutustu vaikka netissä Project L videoihin.. siellä kumiasuja käytetään normi arkena!
Katsoin alkuillasta Project L videoita ja pääsin tärisevin käsin kuitenkin solahtamaan kumicatsuitin sisään. Nyt edelleen olen kumicatsuitissa ja fiilikset on ihme kyl rennon kivat alku panikoimisen jälkeen, kyl tuntu kauheelta pukeutuessa mitä olen tekemässä. Nyt myöhäisillasta tuntuu siltä, että haluaisin päästä sinuiksi tämän catsuitin kans. Tiiä sitten huomisesta....
 
vierailija
Katsoin alkuillasta Project L videoita ja pääsin tärisevin käsin kuitenkin solahtamaan kumicatsuitin sisään. Nyt edelleen olen kumicatsuitissa ja fiilikset on ihme kyl rennon kivat alku panikoimisen jälkeen, kyl tuntu kauheelta pukeutuessa mitä olen tekemässä. Nyt myöhäisillasta tuntuu siltä, että haluaisin päästä sinuiksi tämän catsuitin kans. Tiiä sitten huomisesta....
Puku päälle vaan! Nautiskele..
 
vierailija
Täällä ollaan jo kumi catsuitisssa ja kyllä teki nannaa jo pelkkä kumiin pukeutuminen.

Tulokkaalle sanoisin, että mahdollisimman useasti pukeutuis kumiasuun, Kun kumiasusta pois riisuuntuminen siirtyy ja siirtyy myöhemmäksi sekä haluaa joka päivä pukeutua kumiasuun on päässyt tavoitteeseen eli on kumi catsuit addikti ja siitä eteenpäin on estotonta nautinnon hurmosta kumi catsuitin sisällä....... Jo pelkkä oleminen kumiasussa tekee hyvän fiiliksen puhumattakaan seksistä kumppanin kans tai masturboinnista.
Ja tosiaanki mielikuvitus lentämään.

Nautinnollista latexlauantaita kaikille kumiasuihin pukeutujille.🥰
 
vierailija
Heti nousi kalu pystöön, kun tänään pukeuduin kumi catsuitiin ja näin kiimasena hetero sinkkumiehenä työnsin kivikovan kaluni tekovaginaan ja kylläpä teki hurmiollisen hyväää.
 
vierailija
7 minuuttia ja pukupäivä koittaa!!
Vihdoinki olen kumi catsuitissa, tuossa päivemmällä näytti siltä etten kerkiä, mutta nyt olen antautunut kumi catsuitin hyväiltäväksi ja ah kuinka minä nautinkaan siitä. Todellakin lauantait on omistettu meillä täysin kumiasuille vaikka tämä on kolmas päivä tällä viikolla kumiasuissa. Lauantaista on muodostunut meillä super huippu kumiasu päivä jolloin ollaan asuissa pääsääntöisesti koko päivä kaiken muun unohtaen. Ei ole mitään muuta kuin tiukan, piinaavan ja kiiltävän lateksin antama alistava, mutta korostavalla nautinnolla palkitseva päivä kumi catsuitissa.
 
vierailija
Vihdoinki olen kumi catsuitissa, tuossa päivemmällä näytti siltä etten kerkiä, mutta nyt olen antautunut kumi catsuitin hyväiltäväksi ja ah kuinka minä nautinkaan siitä. Todellakin lauantait on omistettu meillä täysin kumiasuille vaikka tämä on kolmas päivä tällä viikolla kumiasuissa. Lauantaista on muodostunut meillä super huippu kumiasu päivä jolloin ollaan asuissa pääsääntöisesti koko päivä kaiken muun unohtaen. Ei ole mitään muuta kuin tiukan, piinaavan ja kiiltävän lateksin antama alistava, mutta korostavalla nautinnolla palkitseva päivä kumi catsuitissa.
Jatkoa eiliseen, sillä tänäänki kumipuvuttaa heti herättyä!
 
vierailija
Ollaan antauduttu täydellisesti viettämään latexlauantaita mustassa ja punaisessa kumi catsuitisssa hetki sitten. Ja päivän ohjelmaan kuuluu lateksi catsuit seksivideon kuvaaminen.

Jännitys ja kuumotus on alkanut nousemaan, joten kaikki on niin kuin pitääkin.
Herkuttelemisiin kaikille kumifettareille.
 

Yhteistyössä