kuluttajaystävälliset pakkaukset :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aarrghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aarrghh

Vieras
Siis voi vihtori, tein äsken voileipiä ja sulatejuustorasian foliokannesta jäi käteen se pikku pala mistä vetämällä PITÄISI koko kannen lähtee..no sohin sitte voiveittellä loput irti ja nyt on kaikki sormet ja pöydät sulatejuustossa. kivaa siivota kun kuivuu.
Ja sitte aattelin kaveriksi jukurtin ja taas avasin kantta, ei meinannu aueta ja sitte ku aukes ni jukurttia on yöpaidalla ja silmäripsissäkin kun oli niin tiukassa.
Maitopurkki aukes päivällä vinoon niin että aina maitoa kaataessa menee pöydällekkin. Vessapaperirullasta meni ainaki 5 kiekkaa avatessa hukkaan kun liimaa oli nii syvällä.

Että siis voi simpuraaAAAA!!!

Onnistuuks teillä aina nää jutut???

Mä en käsitä miks viipaloiduissa juusto- ja makkarapaketeissa lukee "uudelleen suljettava". Vaikka kuinka sen sulkis se on jääkaapissa auennu ja sisältö kuivunutta *yäk*

Alkuperäinen kirjoittaja juusto:
Mä en käsitä miks viipaloiduissa juusto- ja makkarapaketeissa lukee "uudelleen suljettava". Vaikka kuinka sen sulkis se on jääkaapissa auennu ja sisältö kuivunutta *yäk*

Jos se tarkottaakin sitä, että se paketti on suljettava uudelleen ..ja uudelleen ..ja uudelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja juusto:

Jos se tarkottaakin sitä, että se paketti on suljettava uudelleen ..ja uudelleen ..ja uudelleen...

:laugh: :laugh: Näin sen on oltava...

Minä en ymmärtänyt tuota ap:n voipaketti juttua. Miksi se piti veitsellä kaivella? Jos se kansipala sattuu repeämään niin sen kun ottaa kiinni jostain toisesta kohtaa niin homma hoituu loppuun aika kätevästi, kansi vain on kahdessa palassa. Tai siis se paperiläpyskä.

Noi jukurttipurkit on kyllä ärsyttäviä. Etenkin ne juotavat jukurtit. Ravistettava ensin ja sen jälkeen sieltä pärskähtää päälle jukurttia vaikka miten varovainen ois.

Alkuperäinen kirjoittaja aarrghh:
Maitopurkki aukes päivällä vinoon niin että aina maitoa kaataessa menee pöydällekkin.

Kallista maitopurkkia siten, että pidät kaatonokkana ensimmäistä kulmaa keskimmäisen sijaan. On terävä kulma. ( jos on tämä Tetra pakin purkki )

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Kakkipussit kannattaa laittaa solmuun ja roskikseen ;)

juu,mun näppiksessä ei aina tuo ärrä toimi...

Sori, oli pakko kuitata sympaattiseen näppäilyyn. Mulle sattuu noita aika usein työsähköposteissa, eikä niitä pääse korjaamaan jälkikäteen. :xmas:

juu, noin meilläkin on monasti että jukurtit on millo missäkin. siksipä meillä ei käytetä enää ku joko litran, 1,5l tölkkejä tai lidlin puolenlitran kippoja, ne ei roisku..

ja jos sulatejuustosta/margariinirasiasta jää se nurkka käteen ni milläs muulla sen avaa ku voiveitellä ku ei siitä saa muualta kiinni ku siittä nurkasta???

Ei muuta kuin palautetta valmistajalle!
Niistä lihapaketeista jää aina se kulma käteen.

Ingmanin maitopurkeissa on hyvä liima, se aukeaa ihan siististi verrattuna Valion purkkeihin. :xmas:

Mä avasin tänä aamuna tollasta mustikkajogurttipurkkia tytölle. Se oli toooosi tiukasti kiinni ja lopulta aukes...mutta meille tuli verhopyykkiä ja ikkunastakin löyty mustikkaa ihan kiitettävästi. Jotain jäi onneks purkkiinkin.

Lisäystä...
Mua ärsyttää lasipurkit joita ei saa auki millään. Reumaliitto vai mikä niistä teki joskus aloitteen että huonokätisille pitäs tehä helpommin avattavat purkin...ei tarvi kyllä olla edes huonokätinen kun niiden kanssa saa tapella.

Miten te oikein avaatte ne jogurttipurkit??? Siitä kulmasta vedetään tasaisesti taaksepäin kun jogurttipurkki on pöydällä ja se avattava puoli osoittaa itsestä pois päin. Koko kantta ei repäistä samalla riuhtaisulla irti, vaan ensin avataan purkkia vain vähän, että ilma tulee ulos ja sitten vasta otetaan se kansi irti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi jukurttipurkit on kyllä ärsyttäviä. Etenkin ne juotavat jukurtit. Ravistettava ensin ja sen jälkeen sieltä pärskähtää päälle jukurttia vaikka miten varovainen ois.

Samanlaisia on ne pienet terveysjuomapullot, niissä on vielä sellanen ihme sisäkorkki joka aukeaa vetämällä kuin kierrepulla. Ikinä, siis ikinä en vielä ole sellasta saanu auki säilyen ihan puhtaana.

Alkuperäinen kirjoittaja :S:

Samanlaisia on ne pienet terveysjuomapullot, niissä on vielä sellanen ihme sisäkorkki joka aukeaa vetämällä kuin kierrepulla. Ikinä, siis ikinä en vielä ole sellasta saanu auki säilyen ihan puhtaana.

Ei jukoliste... :D Te ette varmaan koskaan osta Hesen lastenateriaa kun äiti ei saa siististi auki lasten Kidius -juomia... Sori, mä repeilen täällä ihan täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:
Alkuperäinen kirjoittaja :S:

Ei jukoliste... :D Te ette varmaan koskaan osta Hesen lastenateriaa kun äiti ei saa siististi auki lasten Kidius -juomia... Sori, mä repeilen täällä ihan täysillä.

Ihan rauhassa vaan :D Ei ole kauniimpaa kukkaa kun huumorinkukka

Yhteistyössä