Kulunut aihe..joo tiedän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mutta ihan oikeastiko joku kutsuu pimppiä etupyllyksi???

Jos kutsutaan etupyllyksi, niin silloinhan lapselle opetetaan että se pimppi on jotenkin salamyhkäinen, hävettävä asia. Vaikka kyseessä olisi kuinka pieni lapsi niin kyllä ruumiinosista tulee käyttää ihan oikeita nimityksiä.

Onhan pojallakin pippeli, kikkeli tai joku vastaava nimitys niin miksi sitten käyttää sanaa etupylly?? Kun mitään sellaista ei ihmiskehossa ole olemassakaan.

Ei ole ihme, että lapsista tulee epävarmoja itsestään jos asioista ei voida puhua pienestä pitäen oikeilla nimillä, tarkoitan nyt tietenkin nimitystä joka sopii lapselle. Pimppi on pimppi.

Tuosta jo niin monta alotusta että ihan sama miksikä sitä värkkiä lapsella sanoo! Jokainen vanhempi erilainen ja eri näkemykset asiasta, niinkuin on jo tullut moneen otteeseen selväksi.
Kyllä ne viimeistään koulussa oppivat oikeat nimitykset ja viimeistään murkkuiässä elleivät ihan kuplassa elä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Niin ja lisätäkseni vielä, että ETUPYLLY seuraa aikaansa ja on SUKUOPUOLINEUTRAALI nimitys värkille kun värkille sukupuolesta riippumatta :)

Miksi pitää olla sukupuolineutraali???????? Mehän ollaan naisia, miehiä, tyttöjä, poikia ja meillä on luojanluomana erilaiset alapäät eikä se muuksi muutu vaikka miten kuvitellaan että pitäisi olla samanlaisia, mutta kun ei olla.
Sillä on tarkoitus että me ollaan erilaisia. Näin ihmisten suku voi jatkua!!!!!!

Niin, pyllystä tulee kakkaa. pojilla sentään on hieno ja monikäyttöinen pippeli, mutta tytöillä vaan saastanen pylly, edessä ja takana.

Sitten kun tää etupyllysukupolvi kasvaa aikuiseksi, niin ei tarvinne ihmetellä, miksi on orgasmivaikeuksia ja haluttomuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
hyva pointti mutta eihan pimppi ole oikea termi kuitenkaan, eix se oo vahan sama kuin vittu...vaio ooxma ihan vaarassa?

No ei pimppi oo mikään vittu. pimppi on pimppi ja vittu taas on..no se on vittu.

o.k ma oon asunut Amerikassa liian pitkaan, en osaa enaa muistaa mita kaikki sanat tarkoittaa. Hvya tietaa! Ja talla hetkella mulla on muutenkin vaan yksi poika joten ollaan ihan kaytetty pippelia kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin, pyllystä tulee kakkaa. pojilla sentään on hieno ja monikäyttöinen pippeli, mutta tytöillä vaan saastanen pylly, edessä ja takana.

Sitten kun tää etupyllysukupolvi kasvaa aikuiseksi, niin ei tarvinne ihmetellä, miksi on orgasmivaikeuksia ja haluttomuutta.

Tai sit ne harrastaa vain anaaliseksiä, etuanaaliseksiä ;D

Mun mummo on mun lapsuudessa just puhunu etupyllystä enkä ollenkaan tajunnu miksi. Kyselin mun äidiltä mitä se meinaa ja kyllä mua lapsena ällötti ajatus etupyllystä, just sen takii et pyllystä tulee kakkaa.

Hyvä pointti! Tuolla nimellä äitikin kutsui naisen sukupuolielintä. Todella vähättelevää :(

Tai sit ne harrastaa vain anaaliseksiä, etuanaaliseksiä ;D

:laugh: :laugh:

Niin ja lisätäkseni vielä, että ETUPYLLY seuraa aikaansa ja on SUKUOPUOLINEUTRAALI nimitys värkille kun värkille sukupuolesta riippumatta :)

Miksi pitää olla sukupuolineutraali???????? Mehän ollaan naisia, miehiä, tyttöjä, poikia ja meillä on luojanluomana erilaiset alapäät eikä se muuksi muutu vaikka miten kuvitellaan että pitäisi olla samanlaisia, mutta kun ei olla.
Sillä on tarkoitus että me ollaan erilaisia. Näin ihmisten suku voi jatkua!!!!!!

Mutta, eikös se nyt olekaannyky- trendi, meinaan se sukupuolineutraalius? Se vain tuli mieleen...kyllä lapsi tietää jo parivuotiaana, onko tyttö tai poika ilman värkkien nimiäkin. Edelleen ihansama miksi sitä värkkiä sanotaan, ei se lapsi siitä millään lailla häiriinny. :)

Itse ajattelen monista asioista hyvinkin vanhanaikaisesti ja tuo etypylly on yksi vanhanajan sanonta, joten itselle siinä ei sinänsä ole mitään erikoista.

Mutta, eikös se nyt olekaannyky- trendi, meinaan se sukupuolineutraalius? Se vain tuli mieleen...kyllä lapsi tietää jo parivuotiaana, onko tyttö tai poika ilman värkkien nimiäkin. Edelleen ihansama miksi sitä värkkiä sanotaan, ei se lapsi siitä millään lailla häiriinny. :)

Itse ajattelen monista asioista hyvinkin vanhanaikaisesti ja tuo etypylly on yksi vanhanajan sanonta, joten itselle siinä ei sinänsä ole mitään erikoista.

No joilekin varmaan on nyky-trendi eihän kaikkia äitejä ja isiä saa sanoa äideiks ja isiksi vaan ne voi olla vaikka kettu ja tiikeri ja eihän kaikki kerro kellekkään mitä sukupuolta lapsi on.... vaikka se joka tapauksessa on jompaa kumpaa sukupuolta..hullua sanon minä. Juttua tästä oli joskus perhelehdessä.

No niinpä. Kasvatus voi tietysti tiettyyn rajaan asti olla sukupuolineutraalia, mutta ei siitä mihunkään päästä että biologisesti ihmisissä, kuten kaikissa muissakin nisäkkäissä on kaksi eri sukupuolta ja niillä on erilaiset sukupuolielimetkin. Ei tätä asiaa voi kieltää, eikä selitellä millään kiertoilmauksilla.

Mulla on pieni tyttö ja pimpiksi meilläkin sanotaan. Semmoinen tarkentava kysymys olis vaan, että tarkoittaako se pimppi koko alaosastoa vai häpyhuulia, kiltorista tai emätintä pelkästään? Kun on 2,5-vuotiaalta tullut kysymyksiä, joihin tarvis tarkentavia vastauksia. Mikä se pimppi siis tarkalleen ottaen on? Ite oon vähän kallistunut sille kannalle, että pimppi olis emätin, koska häpyhuulet ja klitoris on kuitenkin ihan omat juttunsa. Sanokaa viisaammat! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tarkempaa tietoa kaipaisin:
Mulla on pieni tyttö ja pimpiksi meilläkin sanotaan. Semmoinen tarkentava kysymys olis vaan, että tarkoittaako se pimppi koko alaosastoa vai häpyhuulia, kiltorista tai emätintä pelkästään? Kun on 2,5-vuotiaalta tullut kysymyksiä, joihin tarvis tarkentavia vastauksia. Mikä se pimppi siis tarkalleen ottaen on? Ite oon vähän kallistunut sille kannalle, että pimppi olis emätin, koska häpyhuulet ja klitoris on kuitenkin ihan omat juttunsa. Sanokaa viisaammat! :D

mun mielestä se on se koko alue. pimppi sitten koostuu pienemmistä jutuista, kuten klitoris, emätin yms..

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

mun mielestä se on se koko alue. pimppi sitten koostuu pienemmistä jutuista, kuten klitoris, emätin yms..

Koko alue se on eikä 2,5 vuotiaalle tarvi vielä selvittää asiaa sen tarkemmin tai alkaa eritellä mitään et sulla on täällä klitoris, häpyhuulet..

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

Koko alue se on eikä 2,5 vuotiaalle tarvi vielä selvittää asiaa sen tarkemmin tai alkaa eritellä mitään et sulla on täällä klitoris, häpyhuulet..

Jos lapsi kysyy, että mitkä nämä lepareet on, niin vastaan kyllä, että häpyhuulet. Pitäiskö sanoa, että pimpin osat. :)

Yhteistyössä