Kultahippuset!

Oletko onnistunut laihtumaan?

Muistan kuinka alkuvuodesta aloitettiin laihis samassa porukassa täällä.
Sitten muutimme ja vaihdoimme paikkakuntaa ja nettimme piti irtisanoa kun ei kuulunut kykyiselle paikkakunnalle ja nyt uusi nettiliittymä toimii. eli mukana laihduttamisessa taas ollaan.

Painoin alkuvuodesta n. 73kg ja nyt 69kg..pientä edistystä itsellä.

En tiedä, muistatko minua nyt olleskaan...mutta mä ainakin muistan sut.. :)
 
Heippa Jazmiina!!

ootko palannut nyt sitten pysyvästi palstalle..vieläkö tuut mukaan kilopinoon???
se on muuten ollut täällä joka viikko siitä vuoden alusta saakka jolloin laihduttamaan rupesin ja porukka on vaihtunut kovasti :) .
ja muistanhan mä sinut ja oiskin aivan mahtavaa,jos taas oot ilmestynyt uudelleen palstalle,että rupeisit myös ilmoittelemaan täällä vaiko joko oot päässyt tavoitteeseesi??
mulla on tosiaan laihdutus pitänyt ihan siitä 1.1.04 alkaen eikä pahemmin retkahduksia ole tapahtunut..silloin siis painoin 95kg :ashamed: hui..ekan kuukauden aikana tippui 6kg ja nyt on sitten 6,5kg tippunut tänä loppuaikana eli melkein 4kuukaudessa.
hitaasti enää nykyään tippuu,mutta sinnillä jatketaan vaan eteenpäin aina siihen saakka,että pääsen tavoitteeseeni joka on n.70kg!!
nyt siis painan 82,5kg ja pudotettu on siis 12,5kg ja voin kertoa,että tyytyväinen olen!!
hienosti on sullakin tippunut..pudotettavaahan sulla onkin paljon vähemmän kuin mulla,joten tippuukin siksi vähäsen varmaan hitaammin!! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2004 klo 21:19 kultahippuset kirjoitti:
Heippa Jazmiina!!

ootko palannut nyt sitten pysyvästi palstalle..vieläkö tuut mukaan kilopinoon???
se on muuten ollut täällä joka viikko siitä vuoden alusta saakka jolloin laihduttamaan rupesin ja porukka on vaihtunut kovasti :) .
ja muistanhan mä sinut ja oiskin aivan mahtavaa,jos taas oot ilmestynyt uudelleen palstalle,että rupeisit myös ilmoittelemaan täällä vaiko joko oot päässyt tavoitteeseesi??
mulla on tosiaan laihdutus pitänyt ihan siitä 1.1.04 alkaen eikä pahemmin retkahduksia ole tapahtunut..silloin siis painoin 95kg :ashamed: hui..ekan kuukauden aikana tippui 6kg ja nyt on sitten 6,5kg tippunut tänä loppuaikana eli melkein 4kuukaudessa.
hitaasti enää nykyään tippuu,mutta sinnillä jatketaan vaan eteenpäin aina siihen saakka,että pääsen tavoitteeseeni joka on n.70kg!!
nyt siis painan 82,5kg ja pudotettu on siis 12,5kg ja voin kertoa,että tyytyväinen olen!!
hienosti on sullakin tippunut..pudotettavaahan sulla onkin paljon vähemmän kuin mulla,joten tippuukin siksi vähäsen varmaan hitaammin!! ;)

Tosi mahtavaa kun olet onnistunut pudottamaan painoasi noin paljon.

Tulen mukaan uudestaan kilopinoon viikottain. Mikäs se punnituspäivä taas olikaan?

Itse painoin vuoden alussa n. 72-73kg ja nyt painan 69kg. Vähän aikaa sitten painoin 68kg, mutta paino on taas ollut noususuunnassa, johtunee varmaan että jätsiä on syöty..ja paljon...
Täytynee tsempata taas oikein kunnolla.

On taas kiva palstailla kun netti toimii!

:)
 
kiva,kun tuut taas mukaan kilopinoilemaan :) !!
punnituspäivä on maanantai,mutta nyt se on kyllä ollut niin,että laitan pinon maanantain aikana,mutta toiset sitten ilmoittelevat siihen pitkin viikkoa,joten ei se punnituspäivä ole niin tarkka ;) !
tervetuloa mukaan..huomenissa ilmestyy taas uusi kilopino!
 

Yhteistyössä