T Tiina69 Jäsen 14.10.2008 521 0 16 22.01.2009 #1 On vähän päässeet puskistumaan nuo kulmakarvat ja pitäs ennen juhlia saada ne kuosiin, joten ajattelin mennä kosmetologin pakeille..Oletteko käyneet ja oliko miellyttävä lopputulos?Vai saitko hävetä silmät päästäs?
On vähän päässeet puskistumaan nuo kulmakarvat ja pitäs ennen juhlia saada ne kuosiin, joten ajattelin mennä kosmetologin pakeille..Oletteko käyneet ja oliko miellyttävä lopputulos?Vai saitko hävetä silmät päästäs?
O OnniKeiju Aktiivinen jäsen 21.08.2005 9 831 -1 36 22.01.2009 #2 Kyllä osaava kosmetologi osaa hommansa ja sen jälkeen on helpompi pitää itekki aisoissa kulmakarvat... Tosin mun kulmia ei saa ees kosmetologi ojennukseen... toisen kulmakarvan karvat kasvaa suoraan kohti taivasta :ashamed:
Kyllä osaava kosmetologi osaa hommansa ja sen jälkeen on helpompi pitää itekki aisoissa kulmakarvat... Tosin mun kulmia ei saa ees kosmetologi ojennukseen... toisen kulmakarvan karvat kasvaa suoraan kohti taivasta :ashamed:
T Tiina69 Jäsen 14.10.2008 521 0 16 22.01.2009 #3 Niin minä ajattelin kans että kun kerran käyn laitattamassa ne kuosiinsa niin sitten kyllä pidän ne siistinä :snotty: hope so..
Niin minä ajattelin kans että kun kerran käyn laitattamassa ne kuosiinsa niin sitten kyllä pidän ne siistinä :snotty: hope so..