Kulmien kestopigmentointi

  • Viestiketjun aloittaja kulmaton
  • Ensimmäinen viesti
albiino
Hei. Minulle on laitettu kulmien kestopigmentointi noin viisi kertaa. Ei pysynyt millään kerralla, valitettavasti, sillä ne olivat muuten todella kauniit ja luonnollisen näköiset. Minulla on aika rasvainen iho, joten epäilimme sen olevan syynä. Kuivaihoisilla ja vanhemmilla ihmisillä pigmentointi ilmeisesti pysyy parhaiten. Minulla pysyi noin 1 kk :(
Hinta 590 euroa - tehtiin helsingissä.
Kannattaa valita hyvä pigmentoija, olen nähnyt hirveitäkin tapauksia, lopputulos ei ollut kaunista katseltavaa - minulla kylläkin onnistui hyvin, mutta laittajakin oli huippuammattilainen.
 
Kestopigmennoinnista en tiedä, mutta jos hinta on noin hunajainen eikä pysy kauaa, eikö kannattaisi mennä ihan parturille/kosmetologille värjäyttämään? Omat kulmien ja ripsien värjäys ja muotoilu maksoi 20e. Itsellä ollut väri kulmissa vielä kuukauden ja on vähän alkanut haalistumaan... 590e edestä saa jo 27 käsittelyä, ja koko hommassa menee aina kerralla max 15 min...
 
albiino
Minulla ei ole kulmakarvoja ollenkaan jota värjätä, siksi kestopigmentointi. Ilman kulmakarvoja on aika "ruman" näköinen ;) - nyt vaan sitten kynällä piirretään ja pitkin päivää korjaillaan :(
 
toinen kulmaton
jos tästä aiheesta joku on vielä kiinnoostunut, niin kerron että on niitä hyvinkin onnistuneita tapauksia:) kestoksi tosin luvataan 2-5v., ja mulla kestää vajaan 2v, mutta olen silti enemmän kuin tyytyväinen, että saan sen pari vuotta olla huoleton kulmien suhteen. mulla on ollu tosi vaaleat ja harvat kulmakarvat aina. Laitatin kestopigmentoinnit v. 2005, silloin maksoi kouvolan seudulla 350e, ja värin lisäys on ollut siinä 150e. Kyllähän se kerralla kirpasee, mutta kun ajattelee kuinka paljon hiuksiinkin laitetaan rahaa.. niin pieni hinta on jaettuna useammalle vuodelle. ja mulla on myös rasvainen iho, en tiedä vaikuttaako just se kestoon, vai muut yksilölliset erot. Ekalla kerralla taisi kestää 1½ vuotta, ja sen jälkeen kosmetologi "hakkasi" värin vähän syvemmälle, jonka jälkeen on kestänyt vähän pitempään. myös väri vaikuttaa, itselläni on ollut tummin ruskea ja vähän vaaleampi, ja selkeästi se vähän vaaleampi haalistui nopeammin.
voin vaan huokaista helpotuksesta joka aamu kun katson peiliin enkä näytä syöpäpotilaalta!
 
tyytyväinen myös
Hei, toinen kulmaton? Missä laitatit Kouvolassa. Itsellenä on myös aikaisemmin laitettu edellisessä kotikunnassa ja nyt olen miettinyt tehostamista. Missä olet Kouvolassa laitattanut ?
 
"Tyytyväinen"
Tampereella hyvät ammattitaidolla tehdyt pigmentoinnit saa studio Feel It;stä itse olen ottanut siellä kulmat sekä silmänrajaukset, sama tekijä tekee kuulema myös muualla! suosittelen!
 

Yhteistyössä