Kullin ""oikea"" koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirjo & leila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pirjo & leila:
Kyllpä on kullin koko kasvanut mahtavasti tällä foorumilla , mitä nuorempi sen pidempi ja paksumpi vaikka ne miehet mitä ollaan tavattu on vaan 15-18cm normaali kullisia miehiä ja kestokin siinä 5min. niin tuntuu että täällä kirjoittavilla miehillä kaikilla on yli 20 cm ja jumalattoman paksuja ja kestäviä kulleja ........??

mainitsemasi asia, että suurimmalla osalla on n. 15-18cm on toki osittain totta, mutta yllättävän monella on vielä isompi eli n. 18-23cm. Nämäkään eivät muuten ole mitenkään poikkeavan isoja. Itselläni koko on 20/5 ja muutama tuttu jotka samoin kuin itsekin, masturboivat runsaasti kovien halujen takia, omaavan kiitettävän kokoisia vehkeitä.

Tuolla aiemmassa keskustelussa "Hyvinvarustettuja löytyy Suomestakin" totesin jo, että kun käy uimahalleissa niin totuus paljastuu, paljon on näitä "tavanomaisia" mutta yhtälailla paljon löytyy myös niitä joilla on erektiossa "HK-sininen" jalkovälissä

Kyllä luulen, että iso osa miehistä mittaa vehkeensä väärin. Eihän se homma nyt sentin päälle ole, mutta se, mikä ehkä virallisilla mittaustavoilla mitattaisi ei sitten todellisuudessa olekaan niin paljoa. En usko, että KUKAAN mies pyöristää mittojaan alaspäin...

Tunnustan, että olen netistä hakenut joskus seksiseuraa ison vehkeen perusteella ja näin siis ihan siksi, että kokisi elämässään, miltä iso vehje tuntuu. Omakohtaisena kokemuksena tietysti iso dildo antaa vaikutelmaa siitä, miltä se iso oikeasti tuntuu, mutta sehän ei suoraan tunnu ihan samalta kuin aito kalu. Jännä juttu sinänsä, että vaikka netin kautta olen ehkä noin viiden isovehkeisen (yli 20 cm) miehen kanssa pannut, niin YKSIKÄÄN ei ole panemisellaan orgasmia saanut aikaiseksi. Kukin heistä on luottanut pelkän ison kalunsa voimaan eivätkä nuo miehet ole vaivautuneet opettelemaan hyvää suuseksitaitoa. Koska isokaluinen saa tietysti enemmän pillusta puristusta ympärilleen (koskee nimenomaan paksuutta), ainakin tämän minun otokseni mukaan kukin mies on myös lauennut nopeasti.

Pitkän kalun omaavan miehen kanssa esileikillä on merkitystä siinä, että pillun pitäisi olla hyvin kiihottunut, jotta se on vastaanottavainen kalulle. Usein nimittäin tuo pitkä vehje "kolahtaa" ikävästi kohdun suulle ja se sattuu. Siitä aiheutuu lievää verenvuotoa kivun merkkinä.

Tämän hetkisellä miesystävälläni on (yllätys, yllätys) vain noin 11-12 cm pitkä kalu. Myönnän, että se ei tunnu yhtä hyvältä kuin paksumpi ja pidempi vehje, mutta toisaalta tilannetta paikkaa sitten se, että kun kovasti tekee isoa mieli, niin sitten täytyy vain ottaa dildoa peliin. Nykyinen mies on kovasti rakas, joten uskollisuus kestää kyllä. Mies onneksi on opetellut sormettamisen ja nuolennan jaloja taitoja.

Joku aiempi tuossa mainitsi kierukan langoista, niin mikäli kyse on vakituisesta seksikumppanistasi, niin kannattaa sanoa naiselle, että ne "tökkäävät" hepin päähän. Lankoja voi nimittäin lyhennyttää. Käytännössä lankojen päät usein kiertyvät reunoille, joten lankoja lyhentämättäkin seksin pitäisi ajanoloon sujua ilman pistelyä.

Sama ikä ja samat kujeet.
Kaikenlaista koettuani tykästyin pieneen sievää peenikseen.
Taitaa olla sama kokokin, reilut kymmenen senttiä ja vähän sormea paksumpi ( lieneekövät veljeksiä ? ).
Mutta kivikova seisokki, pitkä kestävyys ja upeat taidot. Mitä muuta nainen tarvitsee ?

Ja mikä parasta, kun muna on pieni, eivät kaikenmaailaman munahaukat ole miestä kyttäämässä. Saan pitää pikkukurkkuni ihan itse.
Meillä on tuttavapiirissä yksi todella isomunainen mies ja sen vaimo raukka saa vahtia silmä kovana, ettei känniset akat kaivele miehen housuja.

.. eipä sillä koolla taida paljoakaan olla väliä. Itse ainakin olen aina nauttinut enkä ole paljoa vehjettä mittaillut. Ei oikeeta kokoa ole olemassakaan. Älkäähän miehet turhaan huoliko :)

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen naisimmeinen:
Sama ikä ja samat kujeet.
Kaikenlaista koettuani tykästyin pieneen sievää peenikseen.
Taitaa olla sama kokokin, reilut kymmenen senttiä ja vähän sormea paksumpi ( lieneekövät veljeksiä ? ).
Mutta kivikova seisokki, pitkä kestävyys ja upeat taidot. Mitä muuta nainen tarvitsee ?

Ja mikä parasta, kun muna on pieni, eivät kaikenmaailaman munahaukat ole miestä kyttäämässä. Saan pitää pikkukurkkuni ihan itse.
Meillä on tuttavapiirissä yksi todella isomunainen mies ja sen vaimo raukka saa vahtia silmä kovana, ettei känniset akat kaivele miehen housuja.

ööhh..no eikai ne muut akat päällepäin sen munan kokoa näe??? Itse en ainakaan vielä ole oppinut munan koon katsomisen jaloa taitoa, jos hepulla on farkut tms päällä.

Eräs perhetuttvani, mies jolla on ns. jättikyrpä, niin hän on ollut viimeaikoina huolestunt, mikäli hän sattusi kuolemaan kesken aktin, niin minkälaisia ongelmia siitä voisi seurata hautajaistilaisuudessa.

Hänellä on jotenkin jäänyt alitajuntaan joku nuoruudessa kuulemansa loru tms. ja se vaivaa häntä siitähuolimatta jatkuvasti ja on aiheuttanut jopa ongelmia seksuaaliseen kanssakäymiseeen. Hän muistelee ja toistelee jatkuvasti tuota kuulemaansa väitettä.

" Vittumaista on kuolla, jos kyrpä pystyyn jää ja ruumisarkun kanteen täytyy torni rakentaa, mutta vielä vittumaisempaa, jos torni katkeais ja koko saattojoukko nauruun ratkeais".

Olen yrittänyt selittää hänelle, että kun kuolo korjaa, niin siinä loppuvat kaikki elintominnot, niin myös kyrvässäkin, jotenka hän voi kuolla täysin ilman pelkoa kuvittelemistaan naurureaktioista.

Alkuperäinen kirjoittaja huoli kaveristani!:
Eräs perhetuttvani, mies jolla on ns. jättikyrpä, niin hän on ollut viimeaikoina huolestunt, mikäli hän sattusi kuolemaan kesken aktin, niin minkälaisia ongelmia siitä voisi seurata hautajaistilaisuudessa.

Hänellä on jotenkin jäänyt alitajuntaan joku nuoruudessa kuulemansa loru tms. ja se vaivaa häntä siitähuolimatta jatkuvasti ja on aiheuttanut jopa ongelmia seksuaaliseen kanssakäymiseeen. Hän muistelee ja toistelee jatkuvasti tuota kuulemaansa väitettä.

" Vittumaista on kuolla, jos kyrpä pystyyn jää ja ruumisarkun kanteen täytyy torni rakentaa, mutta vielä vittumaisempaa, jos torni katkeais ja koko saattojoukko nauruun ratkeais".

Olen yrittänyt selittää hänelle, että kun kuolo korjaa, niin siinä loppuvat kaikki elintominnot, niin myös kyrvässäkin, jotenka hän voi kuolla täysin ilman pelkoa kuvittelemistaan naurureaktioista.

On vittumaista kuolla jos kyrpä pystyyn jää. Ja arkun kanteen täytyy reikä nävertää.

Sen verran meni aamukahvi väärään kurkkuun,
että pakko osaltani kommentoida keskustelua
oikea koko. Taidampa myöskin aiheen vierestä
kirjoitaa.

Jos ihmiselle ei luoja luodessaan sitten
antanut minkäänlaista kokoa, voi todeta
elämänsä epäonnistuneen.

Jos jalkovälissä roikkuu (ja nykyään
vain roikkuu) sellainen pari senttinen,
joka ei ylhäälläkään ole kuin reilu
7cm.

- Sen kanssa ei käydä julkisissa saunoissa,
ei uimahalleissa tms.

- Ei harrasteta mitään sosiaalista
kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen
kanssa. Kylmä tosiasia on se, että
parisuhteeni ovat kaatuneet lopulta
pilkallisiin kommentteihin
"ompa sulla pieni" tai
"No, ei se iso ole".

- Ainoa käyttö sillen on hoitaa
jokapäiväiset tarpeet Wc:ssä.

Kiinostaisi kuitenkin kommentit muilta,
jotka mahdollisesti samanlaisesta ongelmasta
kärsivät, että kuinka hoidatte nuo "pakko"
saunomiset, suihkut yms.
Esim. firman tilaisuudet, urheiluharjoitusten
jälkeen...
Vai oletteko tekin koko ajan flussassa.

Yhteyttä kannattaa ottaa suoraan:
mikael_2001fi@yahoo.com
Mitä näitä julkisesti retostelemaan.

Onnellisia ne, joille kokoa ja kykyä
vehjettänsä käyttää on siunaantunut.

Että tuommoisia aamumietteitä...

Enpä ole moisesta aiheesta paljoakaan enää viimeaikoina lukenut täällä, enkä muuallakaan. Olen nimittäin kohta 38-vuotias ja asun aivan yksikseni.. En ole miestä tavannu seksin merkeissä 7kk:een. Silloin miehellä oli sopivan pitkä n.20cm, mut liian ohut (ehkä 4cm):(( Aikansa nylkytti ja hyväähän se teki :D
Viime viikolla sattui niin, että eräs mies esitteli valokuvin omaa peliänsä: 29cm pitkä ja 6,5 cm paksu. Olihan muuten jööti!! Kun jututin miestä small talk-tyyliin (seksiä ei mainittukaan), hän osoittautui varsinaiseksi mulkuksi. Luuli, että lankean naisena hänen syliinsä het oitis.. Hän vaikutti olevan täynnä jotain muuta kuin hyvän miehen ominaisuuksia. Ihan etoo koko mies!! Onneksi en tapaa häntä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vanhapiikako:
Enpä ole moisesta aiheesta paljoakaan enää viimeaikoina lukenut täällä, enkä muuallakaan. Olen nimittäin kohta 38-vuotias ja asun aivan yksikseni.. En ole miestä tavannu seksin merkeissä 7kk:een. Silloin miehellä oli sopivan pitkä n.20cm, mut liian ohut (ehkä 4cm):(( Aikansa nylkytti ja hyväähän se teki :D
Viime viikolla sattui niin, että eräs mies esitteli valokuvin omaa peliänsä: 29cm pitkä ja 6,5 cm paksu. Olihan muuten jööti!! Kun jututin miestä small talk-tyyliin (seksiä ei mainittukaan), hän osoittautui varsinaiseksi mulkuksi. Luuli, että lankean naisena hänen syliinsä het oitis.. Hän vaikutti olevan täynnä jotain muuta kuin hyvän miehen ominaisuuksia. Ihan etoo koko mies!! Onneksi en tapaa häntä enää.

koko asioilla ei ole naisen saannin kannalta paljonkaan merkitystä. itsellä olen kohtuullisen hyvän näköinen ja housuista löytyy kooltaan jotakuinkin "HK-sininen" mutta ei nämä auta naisen saantiin

Alkuperäinen kirjoittaja oman käden onni:
Alkuperäinen kirjoittaja vanhapiikako:

koko asioilla ei ole naisen saannin kannalta paljonkaan merkitystä. itsellä olen kohtuullisen hyvän näköinen ja housuista löytyy kooltaan jotakuinkin "HK-sininen" mutta ei nämä auta naisen saantiin

Jos miehenä olet ulkonäöllisesti OK ja juttelet mukavia, niin saat naisen... Luotan siihen. Mut jos aloitat esittämisen, tarkoitan tällä: esität muuta kuin todellisuudessa oletkaan, en ainakaan minä jaksa kuunnella yksin puhuvaa miestä. Jos et ymmärrä kysyä naiselta kysymyksiä, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja pirjo & leila:
Kyllpä on kullin koko kasvanut mahtavasti tällä foorumilla , mitä nuorempi sen pidempi ja paksumpi vaikka ne miehet mitä ollaan tavattu on vaan 15-18cm normaali kullisia miehiä ja kestokin siinä 5min. niin tuntuu että täällä kirjoittavilla miehillä kaikilla on yli 20 cm ja jumalattoman paksuja ja kestäviä kulleja ........??

Mul ei oo mittää muut issoo ku pili, se on stondikses n 9 cm ja ei riitä mihinkään eikä kestokaa oo kummonen, mut ei oo kukkaa valittanu.

Itsellä tuo 18.cm mutta ei niin paksu kun joku voisi toivoa. Tekniikka laji ja mitä tulee kestoon niin kyllä tunneista puhutaan ja olen 44.v kundi.

Olen nainen ja koko asia on niin että ei sillä ole väliä nautinnon kannalta minkä kokoinen kalu. Siinä vaikuttaa niin moni asia. Olen saanut jättiläisiä ja onhan se alkuun kiihottavaa olla ihan täysi munaa mutta pienemmällä taas voi pistää kunnolla menemään. Olipa kullisi minkä kokoinen tahansa niin muista, pillut haluaa että niitä naidaan rakastellaan, nussitaan, nuollaan eikä 1 orgasmi vaan useita useimmin tekee mieli, olkaa siis ahkeria ja unohtakaa mittailu

Yhteistyössä