Kullin imeminen

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naiset ja miehet, pidättekö kullin imemisestä ja haluatteko niellä spermat? Teettekö tätä kuinka usein ja kenen kanssa? Onko kuinka yleistä että ukkomies antaa toisen miehen imeä ja niellä? Kiihotun kovaksi kun vain ajattelenkin toisen imevän kulliani ja suuni kostuu, kun ajattelen kullin imemistä.

Naiset ja miehet, pidättekö kullin imemisestä ja haluatteko niellä spermat? Teettekö tätä kuinka usein ja kenen kanssa? Onko kuinka yleistä että ukkomies antaa toisen miehen imeä ja niellä? Kiihotun kovaksi kun vain ajattelenkin toisen imevän kulliani ja suuni kostuu, kun ajattelen kullin imemistä.
Pidän kovasti kullin imemisestä. Suihinottotaitoani on kehuttukin. Luonnollisesti nielen spermat. Itse olen saanut miehiltä parhaimmat suihinotot. Muutama mies on ollut useamman kerran kanssani ja toiset vain satunnaisesti. Aika moni ukkomies haluaa myös miestä vaimonsa tietämättä. Itse olen kertonut vaimolleni miesseikkailuistani, ja hän hyväksyy ne. Hän haluaa aina kuulla mitä kulloinkin olen miesten kanssa puuhannut.

vierailija
Parhaan suihin oton olen saanut ms Amorellan aurinkokannella lauantai yönä noin 14 vuotta sitten. Ei niellyt vaan sylkäsi kannelle. Jos kerron lisää ette usko. Ms Morella numero 1 ruotsinlaiva Rosella jälkeen.

Yhteistyössä