Kullan kans juttelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarah

Vieras
Voi ***** kun aina, millointahansa, mihin aikaan vuorokaudesta tahansa yritän saada kultaseni kanssa keskustelua iakaiseksi, niin tuloo vastaus "Ei nyt". Aina muka väärä hetki.
Ja jos kysyn että koska, niin kultra vastaa ettei tiedä. Aina joku syy miksi huono aika, eilenki illan yritin, niin kulta hermostui että enkö mä tajuu että kun hän on päivän ollu eka töisssä ja sitten illan rassannu perheen autoo, niin ei tykkää että mä sitte jankkaan hälle!

Mäkö aina teen väärin, Koska te saatte puhua miehillenne tai saatteko edes kysellä heiltä koskaan mitään?? :(

No, sanotaanko näin että normaalissa parisuhteessa mies HALUAA jutella perheensä kanssa.

Mut sama homma meillä, eipä mun jutut paljon kiinnosta. Oma häpeäni kun jään tähän.

Oliko sulla siis jotain erityistä juteltavaa vaiko ihan normaalia jutustelua? Sitä erityistä ne miehet voivat vähän kartella, mutta jotain perusjuttua mitä nyt normaalisti jutellaan päivän asioista tai lapsista tms. niin kyllä ne miehet siitä juttelee yleensä ihan mielelläänkin. Mut jotain on pielessä, jos mies ei halua tietää, mitä vaimolle ja perheelle kuuluu.

Ja vielä: kun kysyin sitte hänen tiuskkittuaan että miten hän sitte jaksaa naapuruston ukkojen ka ulkopuolisten kans yleensäkin jutella kodin ulkopuolella vaikka rättipoikkiväsyneenä, hän perusteli että EI NE TYHJÄÄ KYSELE, niinku minä teen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sarah:
Ja vielä: kun kysyin sitte hänen tiuskkittuaan että miten hän sitte jaksaa naapuruston ukkojen ka ulkopuolisten kans yleensäkin jutella kodin ulkopuolella vaikka rättipoikkiväsyneenä, hän perusteli että EI NE TYHJÄÄ KYSELE, niinku minä teen!

No niin, älä sitten kysele koko aikaa. Siinähän se tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Oliko sulla siis jotain erityistä juteltavaa vaiko ihan normaalia jutustelua? Sitä erityistä ne miehet voivat vähän kartella, mutta jotain perusjuttua mitä nyt normaalisti jutellaan päivän asioista tai lapsista tms. niin kyllä ne miehet siitä juttelee yleensä ihan mielelläänkin. Mut jotain on pielessä, jos mies ei halua tietää, mitä vaimolle ja perheelle kuuluu.

No alunperin tuo riitely lähti siitä että kun mies valitti että selkä on jumissa, niin mä että saanko hieroa selkää, niin mies että ei saa koskea! ja kun yritin viel leperrellä niin enempi vaan suuttui, vaikka selitin että hyväähän tarkoitin :(

Eikä toi oo eka kerta, ei tosiaankaan,joten samalla alooin sit kysyyn että mikä yleesäkin vialla ja miten voitais parantaa tätä suhdetta. Mutta kjun mie en kyselis mitään, olis kaikki hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja Male:
Niin...jos sun jutuissa ei oo sisältöä?? Kannattaa tarkastella puheenaiheet ja käydä hiljaa itsekseen läpi miks ketään ei kiinnosta kuunnella/osallistua.

No jos parisuhde on pain peetä ja kemia puuttuu, niin eikö sen parantamiseksi saisi sitten yrittää keskustella??

No huh... Aika asiatonta käytöstä. Jännä, meillä jutellaan mennen tullen ja palatessa, ilman pakkoa, ilolla.
Luotatko mieheesi, onko hän 100% läsnä suhteessa? Haluaako kumpikin olla parisuhteessa?

Ehdottaisn, että unohdat sen miehesi vähäksi aikaa. Älä enää yritä jutella sen kanssa. Laittele mieluummin vaikka tekstareita kavereillesi. Miestä alkaa pian ihmetyttämään, kun et enä piittaa keskusteluista hänen kanssaan ja alkaa keskustelemaan sun kanssa. Ainakiin minuun se tepsii, kun välillä alkaa tuo mies ahistamaan, kun se vonkaa seksiä koko ajan enkä mä jaksais. Niin sit kun se lopettaa vonkaamisen, niin oon huuli pyöreenä, et mitä hitsiä.. ja alan vonkaamaan siltä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

No alunperin tuo riitely lähti siitä että kun mies valitti että selkä on jumissa, niin mä että saanko hieroa selkää, niin mies että ei saa koskea! ja kun yritin viel leperrellä niin enempi vaan suuttui, vaikka selitin että hyväähän tarkoitin :(

Eikä toi oo eka kerta, ei tosiaankaan,joten samalla alooin sit kysyyn että mikä yleesäkin vialla ja miten voitais parantaa tätä suhdetta. Mutta kjun mie en kyselis mitään, olis kaikki hyvin!

Ehkä miehes haluaa vain olla joskus rauhassa? Lyhyeen loppui mullakin treffailut erään miehen kanssa, joka jatkuvasti lässytti ja leperteli ja roikkui kiinni kuin iilimato. :x

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
No huh... Aika asiatonta käytöstä. Jännä, meillä jutellaan mennen tullen ja palatessa, ilman pakkoa, ilolla.
Luotatko mieheesi, onko hän 100% läsnä suhteessa? Haluaako kumpikin olla parisuhteessa?

Niinhän sen kuuluis olla :/
Luotan aika paljon, eli ei ainakaan oo muita naisia joskaan edes tv:n alastomat naiset ei kiinnosta mitenkään häntä. Olen siis yrittäny sievästi keskustelua viritellä vapaapäivinä kun hän hyvällä päällä, mutta silloin mä hänen mukaansa pilaan hänen hyvän hetkensä kyselemällä taas tyhjää!!

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiles tätä:
Ehdottaisn, että unohdat sen miehesi vähäksi aikaa. Älä enää yritä jutella sen kanssa. Laittele mieluummin vaikka tekstareita kavereillesi. Miestä alkaa pian ihmetyttämään, kun et enä piittaa keskusteluista hänen kanssaan ja alkaa keskustelemaan sun kanssa. Ainakiin minuun se tepsii, kun välillä alkaa tuo mies ahistamaan, kun se vonkaa seksiä koko ajan enkä mä jaksais. Niin sit kun se lopettaa vonkaamisen, niin oon huuli pyöreenä, et mitä hitsiä.. ja alan vonkaamaan siltä. :D

Ai kuinkakohan kauan vielä, kska tätä on kestäny jo monta vuotta, eikä asiat oo parantunut vaikken oo kyselly moneen kuukauteenkaan mitään välillä? Välikö pitää pidentää vuosiin, jopa vuosikymmeniin :(

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiles tätä:

Ai kuinkakohan kauan vielä, kska tätä on kestäny jo monta vuotta, eikä asiat oo parantunut vaikken oo kyselly moneen kuukauteenkaan mitään välillä? Välikö pitää pidentää vuosiin, jopa vuosikymmeniin :(

Ahaa.. vai sen laatuinen ongelma se olikin. Eipä taida olla muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä miehesi tuollaisena kuin se on. Ei vaan oo puheliasta sorttia.

Yhteistyössä