Kulkeeko CD-levy ehjänä postissa kkiijekuoressa ja kuplamuovissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cd

Vieras
Mulla ei ole pehmustettuja kuoria, ihan tavallisia kirjekuoria vaan ja mietin, että säilyykö cd ehjänä siinä jos laitan vielä yhden kerroksen kuplamuovia sen ympäri.

Mulla on ainakin pysynyt ehjänä.Mutta varmaan saat kohta lukea ettei ole pysynyt.Onko sulla vaikka jotain pientä laatikkoa,sellaisia missä tulee esim kirjat jos tilaa netin kautta.

Joo kotelossahan ne levyt ovat tietenkin, mutta ettei se kotelokaan sitten hajoa... Ei mulla ole mitään paketteja tai laatikoita, ja ne nostaisivat sitä posimaksuakin varmaan jonkin verran. Nyt pitäisi mennä 1,05 maksulla yksi levy.

No kyllä sen pitäisi pysyä. Kunhan on siinä cd-kotelossa muovin lisäksi. Sitä ymmärrän v:n takoittaneen. On pysynyt meilläkin. Kannattaa viedä postiin itse ja vielä mainita asiasta, laittavat ehkä jonkun merkinnän kuoreen. -Tosin niillähän on nyt niitä lakkoja, että en tiedä miten postit toimii.

Periaatteessa juu. Osa kirjekuorista vain on niin heikkolaatuisia, että kotelon nurkat tulevat läpi kuplamuovinkin kanssa. Eli jos kuori kestää, niin kestää levykin :)

Yhteistyössä