KUKKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niih!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niih!

Vieras
Repäsin tänään ja vein lapset mummillleen, ja nyt oon kotona ja juon viiniä yksin ja mietin (en oikeestaan edes ) ja odottelen miestä kotiin. Mä oon niiiiiiiin kyllästynyt siihen ja sen juttuihin. Mä ossaan jo kuvitella sen reaktion kun se tulee, tai oikeestaan en koska en oo koskaan tehny tälleen. voi juku. HAluisin lähtee nyt ulos mutta ei kukaan lähe. Oikeestaan mua itketti mutta toi viini vei itkun ja nyt mua oikeestaan naurattaa. Ja katon lätkää, vaikka mä VIHAAN lätkää.

Anteeksi, mutta en hrrasta tätä ikinä, eka kerta kun vein lapset. ja juon viiniä. arki-iltana.

ja tiedoks vaan kaikille ett mun mies on oikeesti tosi tyhmä.

Mä oon tosi kiva ja nätti, ainakin silleen vähän nätti. Enkä mä valita enkä mitään. Niin mun mies on kyllä tosi tyhmä. Ei se tajua. MIKSI-. Sitä mun piti miettiä mut en sit miettinyt

Ei muuta kuin pidät nyt hauskaa ja et ajattele kuinka tyhmä sinun ukkosi on tai ei tyhmä. Kilistän kanssasi viinilasia.. joskus vaan pitää tehdä tämmönen irtiotto. Kippis ja kulaus..

JES! te tajuutte. Ihanaa. MÄ NIIN TARVIIN IRTIOTTOA!! Sellasta ettei tarvii miettiä ketään eikä mitään! Miehet on eikä se kai vaihtamalla parane (NO PARANEE!!)

Kippis!!

a056.GIF

totta mooses joskus saa ottaa irti arjesta, vaikka sitten keskellä viikkoa, jos mahis on. sä olet sen jälkeen parempi äiti lapsilles, sulla on paremmin hermoa niitten tempauksille ja muulle hässäkälle. Liota varpaita jalkakylvyssä ja pistä joku inhon värinen naamio naamaan ja nauti olostas.

Niin ja koska ihan oikeesit oon hiusrajaa myöten täynnä tota miestä.. Siitä mä oikeesti tarviin lomaa vaikka rakastanki! Mutta totta, parempi tälleen sit ottaa se irtiotto kun kärvistellä ja olla hermo kirelllä lastenki kaa. Mulla on tuolla savinaamio kaapissa mutta en mä taida uskalataa laittaa sitä kun äsken tein täyden sotamaalauksen (koska elättelin toiveita et pääsisin jonneki ulos)

Totta kai sitä ihminen rakastaakin ukkoaan...vaan ei sitä aina kestä. Tempase vaan kauneusnaamiot päälle jos sulla niitä on tai sitten ei. Juo se viini ja kuuntele kivaa musiikkia ja unohda ukko ja lapset vähäksi aikaa.

Elä välitä...minä hölmöilin eilen viinin kans...kulauttelin sitä liikaa ja katsoin puhelimen muistista aamulla jotta olen soittanut ukolleni...joka on kurssilla...hävettää suunnattomasti

Uusimmat

Yhteistyössä