Typy kohta 5kk ja olen parina kertana antanu kukkakaalia. Meni posket punaiseksi, mutta luulin sen johtuvan siitä että on mennyt nukkumisesta punaiseksi ku meni heti ruoan jälkeen unille.
Tänään sitten kokeilin uudestaan unien jälkeen perunaa ja kukkakaalia. Posket meni jonkin ajan päästä ihan punaiseksi ja leukaan tuli pieniä näppyjä.
Eli siis on varmaan sille allerginen?
Koskaan allergiaan törmänny meidän suvussa tai miehen suvussa ( tai ainakaan muista. )
Ja tuo kukkakaali allergia kuulostaa niin hullulta :ashamed:
Voisko olla että sietää sitä vanhempana?
Tänään sitten kokeilin uudestaan unien jälkeen perunaa ja kukkakaalia. Posket meni jonkin ajan päästä ihan punaiseksi ja leukaan tuli pieniä näppyjä.
Eli siis on varmaan sille allerginen?
Koskaan allergiaan törmänny meidän suvussa tai miehen suvussa ( tai ainakaan muista. )
Ja tuo kukkakaali allergia kuulostaa niin hullulta :ashamed:
Voisko olla että sietää sitä vanhempana?