Synnytyksestä parisen kk aikaa ja kilot on ja pysyy |O Aattelin laskea pisteitä..tekis kyllä mieli koittaa atkinssiakin mutten oo päässy siihen oikeen jyvälle ja kummallako tippuis paino paremmin hmm.. No kaikki kiinnostuneet mukaan
no höh Ja mäkään en ees muistanu että sä oot siellä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:itseasiassa kuulun sinne Kaksmiinus kerhoon, mutta innostus lopahti heti alkuhuuman jälkeen, kun en kokenut saavani sieltä mitään... en kommentteja en tukea...
Mukava että kiinnostuitAlkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:Kelpaisinko seuraksi, vaikka olenkin aloittanut jo loppiaisen jälkeen (tänä vuonna ). Tähän mennessä on jo melkein 13kiloa pudonnut pisteiden avulla. Välillä on ollut vaikeampaa ja välillä helpompaa.
Matka kuitenkin jatkuu, ja ihan mielelläni kaipaisin seuraa tai olisin seurana..
Tiistai on hyvä punnituspäivä. mulla pituutta on 172cm ja painoa vielä muutaman kilon yli sata. ( :ashamed: ) Tavoitteena mä olen ajatellut tuota 85kg mistä sä aloittelet... =)Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Mukava että kiinnostuitAlkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:Kelpaisinko seuraksi, vaikka olenkin aloittanut jo loppiaisen jälkeen (tänä vuonna ). Tähän mennessä on jo melkein 13kiloa pudonnut pisteiden avulla. Välillä on ollut vaikeampaa ja välillä helpompaa.
Matka kuitenkin jatkuu, ja ihan mielelläni kaipaisin seuraa tai olisin seurana..
No niin,jos laittas sitte näitä huimaavia alkumittoja Pituus:163 cm ja paino 85kg:snotty: Tavote mulla 65kg (mieluiten lokakuus) Sovitaanko tämä päivä punnituspäiväks,eli tiistait?
Aattelin joka ilta kirjotella miten päivä menny =) Liikunnat sun muut..
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:mie keikun kaksmiinuksessa ja sokeriklubilla mut silti jotenki kaikkitekeminen (koneella oleminenki)ois parempaa kuin syöminen..
joten jos mieki mahun joukkoon.. (165.5cm/99kg)..miulla nuorin viidestä lapsesta on hiukka yli 2kk.. mut mie paisun enkä laihu vaikka imetänki ..niin mut siinähän se on että en kokonaan imetäkkään.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Heippa!
Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen.
Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.
Niin j voishan tuota tulla kurkkaamaan kilot kuriin-kerhoa =)Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Heippa!
Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen.
Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.
Hienoo että tippunu paino
:flower: Onko paljon vielä tavotteeseen matkaa ja millä konstin olet tiputellu/tiputat painoa *utelee*
No mutta ei se yhteen kertaan kaadu,väliin saa ja pitääki herkutella Itte oon tehny niin että ostan perheelle (mies ja muksut) sellasia keksejä mistä en itte tykkäähttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7593730#Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:ei !!!!!!!! |O :headwall: :ashamed: taas mie kahjo löysin itteni keksi paketilta ja siinä sitten alko tuntuman että on liika sokeria niin eikös sitten osunut käsiin pojan sipsin jämät..niin ja sit tuli jano ..no sillon kyl hörpin ihan vettä.. mut nyt taas suussa muljuaa karkki..kun lapset ei tykkää näistä lakunmakuisista.. :ashamed: :ashamed:
OPPISKOHAN JOSKUS OLLA OLEMATTA *ROSKAKUPPI*!?!
Mitnhän onnistuin saamaan tonne jonku linkin tapasen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:No mutta ei se yhteen kertaan kaadu,väliin saa ja pitääki herkutella Itte oon tehny niin että ostan perheelle (mies ja muksut) sellasia keksejä mistä en itte tykkäähttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7593730#Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:ei !!!!!!!! |O :headwall: :ashamed: taas mie kahjo löysin itteni keksi paketilta ja siinä sitten alko tuntuman että on liika sokeria niin eikös sitten osunut käsiin pojan sipsin jämät..niin ja sit tuli jano ..no sillon kyl hörpin ihan vettä.. mut nyt taas suussa muljuaa karkki..kun lapset ei tykkää näistä lakunmakuisista.. :ashamed: :ashamed:
OPPISKOHAN JOSKUS OLLA OLEMATTA *ROSKAKUPPI*!?!
Ei tuu sitte syötyykään, ja jos makeeta haluttaa niin oon ostanu pommac-lightiä ja suklaalevyn mistä nappaan aina pari palaa
:wave: No tuolla kerhossa on 16 sivua tekstiä tammikuusta. =) Ei tietenkään kaikki omia et tsemppiviestejäkin löytyy. Kaikki vastoinkäymiset ja repsahdukset kirjattu.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Heippa!
Hienoo että tippunu paino
:flower: Onko paljon vielä tavotteeseen matkaa ja millä konstin olet tiputellu/tiputat painoa *utelee*
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:Minäkin hyppään mukaan! Lähtöpaino oli 80kiloa ja pituutta 168cm..
Kahden viikon reippailun ja herkkulakon jälkeen näyttää vaaka 76kiloa
TArkoitus olisi joulukuun alussa painaa n. 65kiloa, lakkiakuva otetaan sillon ja tahdonh näyttää kivalta
Ensimmäisen neitosen jälkeen laskin pisteitä, vaan nyt mun pistevihko on kadoksissa joten ihan maalaisjärjellä tässä revin itteäni eteenpäin