Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyttä:stalkkeroi haualla, niin jos näkisisit vilauksen
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
terppa vaa,olin naamakirjas ja aattelin et kurkataa nyt tännekki enne ku laitan koneen kii ja ihmettelin et miks miun nikki on tos etusivulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
terppa vaa,olin naamakirjas ja aattelin et kurkataa nyt tännekki enne ku laitan koneen kii ja ihmettelin et miks miun nikki on tos etusivulla.![]()
On se ollut siin aiemminkin vaan ei olla samaan aikaan palstailtu :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
ai on vai...mitäs sie oot tääl väärää aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
Minä vai? Vaan ensi viikko on suorastaan löysä. Maanantain on vapaapäivä (tosin mulla on aamupäivän hoitolapsia) ja ti-pe töitä 07-12 JIIIIHAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellouta kuukkeli:hug: :hug: :heart: :wave:
Minä vai? Vaan ensi viikko on suorastaan löysä. Maanantain on vapaapäivä (tosin mulla on aamupäivän hoitolapsia) ja ti-pe töitä 07-12 JIIIIHAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mut sehä on kiva että välillä on vähä löysempää eikä aina kauhee kiirus.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiireitä!
Sua ei oo näkynny
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiireitä!
Sua ei oo näkynny
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
ei miulla ainakaa oo siinä mitää päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
ei miulla ainakaa oo siinä mitää päällä.
Mul on liian pitkä nikki, oli ylläpidon vastaus tuohon :kieh: Vaan enpähän vaihda tätä lyhyempään.![]()