kukaan tullut raskaaksi vaikka syö pillereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miranda83

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
1 033
0
36
Kangasala
niin, mietin täs kun mul on ihan karsee olo, oksettaa ja alamaha kipee, samanlaiselta tuntuu kun ollut raskaana alussa.

vauva 5kk ja oon syöny pillereitä nyt kolmas lätkä menossa.
toisessa lätkässä unohin ottaa kerran ja harrastettiin seksiäkin silloin.

mut eikai ny oo voinu käydä niin pas*a säkä :o
menkat tuli myöhäs tos välis,ja kesti vaan muutaman päivän.

onko kellään käynyt et tullut raskaaks kun syönyt pillereitä?
ja tuliko menkat silti? vai jäikö pois?

tai sit mul on tulos joku oksutauti :)

no mä otan normaalisti aamulla 7-8 aikaan, ja sen unohdetun söin silti mut illal 22 aikaan. jaiks. ihan ihme olo, ja kun viel tuo ala maha kipee, ja kauhee olo.

tän lapsiluvun kyl piti olla täs, toivottavasti tää ois vaa oksutautia..

:o mua alko nyt pelottaan viel enemmän. mä en siis halua enää synnyttää ja en tiedä jaksaisinko enää neljättä kun nytki rankkaa..

meil aamupäiväl 5kk neuvola, jospa sanon sille et tehääs varmuudeks testi samal siel :)

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Hyvä kun oli tälläinen topic, muistin, että pitää itsekin ottaa pilleri! :D Meidän mummo on tullut 2 krt raskaaksi vaikka söi pillereitä.

Hyvä sulle, mees äkkii ottaan se ettei käy samoin ku mulle et joutuu miettiin tällasia, mut toivottavasti jäis vaan miettimiseks.. :)

kaveri tuli raskaaksi kun söi e-pillereitä ja antibiottikuuria samaan aikaan. Lääkärin mukaan antibiottikuuri kumosi e-pillerin vaikutuksen... :snotty: ja ei ollu unohtanu yhtäkään pilleriä.. kaikki ottanut ajallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
kaveri tuli raskaaksi kun söi e-pillereitä ja antibiottikuuria samaan aikaan. Lääkärin mukaan antibiottikuuri kumosi e-pillerin vaikutuksen... :snotty:

hei älä viitti!!!!! :'( |O apua, mä söin antibioottikuurin sekä kortisonikuurin ja viel voiteet päälle kun mun käsi oli tulehtunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
kaveri tuli raskaaksi kun söi e-pillereitä ja antibiottikuuria samaan aikaan. Lääkärin mukaan antibiottikuuri kumosi e-pillerin vaikutuksen... :snotty:

hei älä viitti!!!!! :'( |O apua, mä söin antibioottikuurin sekä kortisonikuurin ja viel voiteet päälle kun mun käsi oli tulehtunut :)

:| :| :ashamed: :snotty:

Mulla on kyllä pillerit toiminu aina, vaikken muistanu ees ottaa ns. säännöllisesti samaan aikaan joka päivä vaan aika heittelehti..Mut onhan noita pillerilapsia mullakin tuttavapiirissä..

Toivottavasti tulos olis se mitä toivot. Testi vissiin kannattais käydä ostaa jos epäilyttää..

Yhteistyössä