kukaan tillannut fruugosta?

Mullon noi Asicsin Gel kayanot ja siinä on muuten aivan mahtavat lenkkarit! Mut mulla on molemmista kengistä mennyt se varpaiden päällä oleva verkko rikki. Sinänsä se ei vielä juoksussa haittaa, mut silti haluisin jo uudet :saint:
mulla ei aciseista ookkaan kokemusta.
mulla on edelliset niket muistelen että air maxit oisi tai jotain airia kuitenkin :D reebookin zigflyjä kattelin sellaset musta/punaiset ois kivat tykkään noiden pohjista ja aika kivannäkösetki.
 
mulla ei aciseista ookkaan kokemusta.
mulla on edelliset niket muistelen että air maxit oisi tai jotain airia kuitenkin :D reebookin zigflyjä kattelin sellaset musta/punaiset ois kivat tykkään noiden pohjista ja aika kivannäkösetki.
Onpa tosiaan jänskän näköset noi pohjat :D

Mulla on silleen hankalat jalkaterät (lyhyet, leveet ja lättänät), etten uskaltais sovittamatta ostaa juoksukenkiä. Noi Asicsin lestit oon todennu tälle mun jalalle just passeleiksi eli ne jopa uskaltaisin tilata...
 
Onpa tosiaan jänskän näköset noi pohjat :D

Mulla on silleen hankalat jalkaterät (lyhyet, leveet ja lättänät), etten uskaltais sovittamatta ostaa juoksukenkiä. Noi Asicsin lestit oon todennu tälle mun jalalle just passeleiksi eli ne jopa uskaltaisin tilata...
mun tarttee vaan ottaa riski ja tilata:saint: brandosilla oli samantyylisiä mutta musta/liila ne oli aika kivat mut hinta oli jotain 140 :/
 

Yhteistyössä