Kukaan tilannut mitään Englannista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirma

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 406
0
36
Kun punta on nyt niin alhaalla. Just selasin Top Shopin sivuja niin postikulutkin on paljon alhasemmat kuin monessa suomalaisessa nettikaupassa!?
Vissiin elektroniikkakin tulisi melko edulliseksi.

Onko kukaan tilannut mitään mistään, kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksia.

Elektroniikka on siitä huono tilata, että siellä on eri sähkösysteemit, riippuu tietty millaisia laitteita ajattelet. Eikä ne toimita kaikkia Suomeen. Mutta muuten olen kyllä tilannut astioita, kirjoja, leffoja, levyjä ym paljonkin UK.sta.

elektroniikkaa en osta brittilästä koska en omista adapteria ;)

oon tilaillu sekä dvd:tä (sekä brittilästä että jenkkilästä ) ja kaikkea mahollista disneystoresta brittilästä ja täytyy sanoa että jopa kuriirilla on halavemmat toimituskulut ku esim. suomessa postilla :whistle:

tuli nopiasti eikä mitään ongelmia.

Lilylolo. Ostan sieltä laatumineraalimeikkejä. Samoin olen ostanut lookfantasticista..muistaakseni toimii briteissä. Kaikissa nopea kuljetus ja halvat hinnat! VArsinkin shampoissa jne.

ai joo... onhan nuita useitaki nettivaateputiikkeja joista meiän kaveripiirillä on vaan hyviä kokemuksia, esim. la senza. ja tuo lilylolokin on tuttu. ei missään ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
elektroniikkaa en osta brittilästä koska en omista adapteria ;)

oon tilaillu sekä dvd:tä (sekä brittilästä että jenkkilästä ) ja kaikkea mahollista disneystoresta brittilästä ja täytyy sanoa että jopa kuriirilla on halavemmat toimituskulut ku esim. suomessa postilla :whistle:

tuli nopiasti eikä mitään ongelmia.

Ite tilasin ghd:n hiustensuoristusraudan ja siinä oli ainakin ihan irroitettava pää, jolloin sai ihan tavalliseen suomalaiesen töpseliin sopivan pään siihen. Eli ne ei aina tosiaankaan ole vaan sen brittiläisen tyylin mukaisia =) Kannattaa ensin tsekata, niissä monesti lukee, että on irroitettava pää. (Helposti siis).

Koirille tilasin valjaat. Maksoivat brittiläisessä nettikaupassa 20e ja Suomessa samalaiset oli lähemmäs 100e. Tulivat alle viikossa perille.
Tilasin muutama vuosi sitten brittiläisestä goottivaateliikkeestä korsetin. Ei ikinä enää. Korsetti oli täyttä sekundaa ja tilaus tuli 9 viikossa. Piti tulla 2 viikossa.

Olen tilannut vaatteuta ja cd- ja dvd-levyjä. Tällä viikolla esim. tilasin Amazonista miehelle joululahjaksi Beatlesin boksin. Amazonissa hintaa postareineen vähän vajaa 180 e, Suomessa sama boksi maksaa 250 e.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Miten te maksatte ne ostokset? Luottokortilla vai miten? Ja linkkejä kiitos :heart:

Luottokortilla. Tietääkseni myös visaelectronillakin pystyy maksamaan (ainakin joissain paikoissa), mutta vaatii ilmeisesti jonkin sopimuksen pankin kanssa. Silloin luonnollisesti kuitenkin varmennetaan että rahat on tilillä.

Olen tilannut paljonkin, ja totta on että edulliseksi se nyt tulee. :) Elektroniikkaa en ole tilannut, mutta voisin tilata, adapteri sattuu tuolla kaapissa lojumaan, eikä sellainen montaa euroa maksa vaikkei sattuisikaan. Kirjat tulee muuten ihan törkeän halvaksi jos vaikka Amazonista tilaa!

Vähän offtopic, mutta tuohon Englannista ostettuun elektroniikkaan liittyen. Minulla on sieltä ostettu kännykkä...ei siis tilattu, vaan asuin siellä muutaman kuukauden ja tarvitsin sitä silloin. No, se on tietysti paikalliseen tapaan lukittu tiettyyn operaattoriin, muistaakseni Virginiin. Tietäisikö joku saako sitä mitenkään täällä Suomessa fiksattua niin että siihen kävis muutkin sim-kortit? On mulla suomalainenkin puhelin joten en sitä mitenkään välttämättä tarvi, mutta ajattelin vaan että turhaan se käyttämättömänä lojuu jos olis mahdollista saada se fiksattua? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän offtopic, mutta tuohon Englannista ostettuun elektroniikkaan liittyen. Minulla on sieltä ostettu kännykkä...ei siis tilattu, vaan asuin siellä muutaman kuukauden ja tarvitsin sitä silloin. No, se on tietysti paikalliseen tapaan lukittu tiettyyn operaattoriin, muistaakseni Virginiin. Tietäisikö joku saako sitä mitenkään täällä Suomessa fiksattua niin että siihen kävis muutkin sim-kortit? On mulla suomalainenkin puhelin joten en sitä mitenkään välttämättä tarvi, mutta ajattelin vaan että turhaan se käyttämättömänä lojuu jos olis mahdollista saada se fiksattua? =)

Eikö kukaan tiedä? :( Yleensä kaksplussalaiset tietää kaiken, joten yritän vielä =)

lastenvaatteita olen tilannut, siis näitä skandinaavisia uusretromerkkeja, sain sieltä halvemmalla ja postikulut on tosi edukkaat, viiden euron luokkaa.

hyvin meni, visa electronilla tilasin.

Yhteistyössä