Kukaan tilannut H&M:ltä nyt viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Tein tilauksen 12.12. eli viikko sitten ja edelleen lähetystunnuksella katsottaessa lukee vain "Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana." eli paketti ei oo tainnut liikkua mihinkään? Jos ei tuu jouluksi, en kyllä enää ikinä tilaa tuolta mitään, nytkin jäi puuttumaan yhdet housut (jotka oli varastossa) ja itse tämän huomasin kun vertasin tilausvahvistusta ja lopullista pakkauslistaa.. Toivottavasti edes rahat tulee noista sitten takaisin, vaatteet on jo maksettu. Onko joku saanut pakettinsa jos tilannut viime vk?

No en ole tilannut, enkä tilaa enää ikinä.

HM boikottiin.

Viimeksi olin boikotissa vuosikausia lapsityövoima-jutun selvittyä, sitten oletin yrtyksen edes hieman parantaneen tapojaan ja nyt selvisi että heidän käyttämänsä angora (useimmissa neuleissa on) on revitty kanilta irti vielä elävänä, ja revitään siltä samalta kanilta uudestaan kun se karva taas kasvaa!

Joten jos ostatte tuolta jotain, niin varmistakaa nyt edes se ettei se sisällä ANGORAA tai UNTUVAA! Molemmat tuotetaan eläimiä kiduttamalla.

Onko sitten kiva pitää villapaitaa kun tietää että se on tuottanut äärimmäistä tuskaa sille kanille, no ei ole, tiiän kokemuksesta.

No en ole tilannut, enkä tilaa enää ikinä.

HM boikottiin.

Viimeksi olin boikotissa vuosikausia lapsityövoima-jutun selvittyä, sitten oletin yrtyksen edes hieman parantaneen tapojaan ja nyt selvisi että heidän käyttämänsä angora (useimmissa neuleissa on) on revitty kanilta irti vielä elävänä, ja revitään siltä samalta kanilta uudestaan kun se karva taas kasvaa!

Joten jos ostatte tuolta jotain, niin varmistakaa nyt edes se ettei se sisällä ANGORAA tai UNTUVAA! Molemmat tuotetaan eläimiä kiduttamalla.

Onko sitten kiva pitää villapaitaa kun tietää että se on tuottanut äärimmäistä tuskaa sille kanille, no ei ole, tiiän kokemuksesta.

Ostatko sä muualta angora- tai untuvatuotteita? Eiköhän sama homma ole vähän joka puljussa. Itse en osta mistään noita. H&M:ltä ostan kyllä muuten.

[QUOTE="sondersson";29351533]Ostatko sä muualta angora- tai untuvatuotteita? Eiköhän sama homma ole vähän joka puljussa. Itse en osta mistään noita. H&M:ltä ostan kyllä muuten.[/QUOTE]

En osta, nyt kun tiedän miten tuota angoraa tuotetaan, sama untuvalla.

Mutta HM meni erityisasemaan tuossa vielä siinä että valheellisesti vielä väitti ennen tuotteiden takaisinvetoa, että on selvittänyt heidän käyttämänsä angorantuottajien toimintatavat ja lisäksi yritys yrittää puhdistaa tahraantunutta eettistä mainettaan erinäköisillä maineenpesukampanjoilla, jotka kaikki on vain satua, jos ei aidosti ole kiinnostusta selvittää omien tuotteidensa valmistustavan eettisyyttä.

No, valhehan tuo väite oli ja yhtä valheellista nuo aivopesukampanjat.

Mulla on H&M tilauksissa kestänyt saapuminen jostain syystä aina tosi kauan. Vähintään 2-3 viikkoa aina kestänyt. Nyt varsinkin joulun alla kaikki ruuhkautuu, joten en yhtään ihmettelisi vaikka et tilaustasi saisikaan jouluksi.

Yhteistyössä