Kukaan ostanut vanhaa omakotitaloa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
jossa ei ole suihkua? On siis vesiputket kyllä, mutta "kylppärissä" on vain hana mistä tulee kylmää vettä ja pata missä vesi lämmitetään. Millasella budjetilla suurinpiirtein sais suihkun ja pesukoneliitännän? Ja tähän siis ei sisältyis mitään laatoitus yms juttuja, ne tehdään itse.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
kysykää tarjouksia.
Kysytäänkin sitten varmasti, mutta haluttais tietää suurinpiirtein tuota budjettia ennen kuin talo ostetaan. Tietäis vähän minkä verran raemppalainaa tarvis ottaa jne. Jos jollain olis kokemusta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
kysykää tarjouksia.
Kysytäänkin sitten varmasti, mutta haluttais tietää suurinpiirtein tuota budjettia ennen kuin talo ostetaan. Tietäis vähän minkä verran raemppalainaa tarvis ottaa jne. Jos jollain olis kokemusta...
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=3569&OpenGroups=3569

Tuolta haarukkaa varaajista yms. Putkityöt, sähkötyöt, tilat varaajalle yms. Kyllä siinä äkkiä viisinumeroisesta hinnasta puhutaan.
 
Mä olen tässä selvitelly hintoja kun omassa talossa remppa edessä.
Meillä ei tavi ihan noin laajaa juttua tehä, mutta tässä jotain hintoja:
(Huom. hinnat halvimmillaan mitä olen löytäny ja tuttu "remppareiska" antanu)
Varaaja 300l - 650e
Putket 120e/20m
Tarvikkeet ym. 500e
Pesukonehana 15e
Suihku 150 e

Sit työ tohon päälle ja se nostaa hintaa jopa kaks-kolminkertaseks :/
Mulla onneks tuttu putkimies, joka tulee tekemään..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mä olen tässä selvitelly hintoja kun omassa talossa remppa edessä.
Meillä ei tavi ihan noin laajaa juttua tehä, mutta tässä jotain hintoja:
(Huom. hinnat halvimmillaan mitä olen löytäny ja tuttu "remppareiska" antanu)
Varaaja 300l - 650e
Putket 120e/20m
Tarvikkeet ym. 500e
Pesukonehana 15e
Suihku 150 e

Sit työ tohon päälle ja se nostaa hintaa jopa kaks-kolminkertaseks :/
Mulla onneks tuttu putkimies, joka tulee tekemään..
Eli siis n. 5000e olis mahdollista saada... Kun ajateltiin 10000 remppalainaa yhteensä, siitä sitten nuo tasoitus ja laatoitusjutut, mitkä tehdään itse. Meillä kun tarvis ulkopuolista apua vaan noihin putkihommiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mä olen tässä selvitelly hintoja kun omassa talossa remppa edessä.
Meillä ei tavi ihan noin laajaa juttua tehä, mutta tässä jotain hintoja:
(Huom. hinnat halvimmillaan mitä olen löytäny ja tuttu "remppareiska" antanu)
Varaaja 300l - 650e
Putket 120e/20m
Tarvikkeet ym. 500e
Pesukonehana 15e
Suihku 150 e

Sit työ tohon päälle ja se nostaa hintaa jopa kaks-kolminkertaseks :/
Mulla onneks tuttu putkimies, joka tulee tekemään..
Eli siis n. 5000e olis mahdollista saada... Kun ajateltiin 10000 remppalainaa yhteensä, siitä sitten nuo tasoitus ja laatoitusjutut, mitkä tehdään itse. Meillä kun tarvis ulkopuolista apua vaan noihin putkihommiin.
Kyllä pitäis 10000 selvitä tosta koko remontista, ellei ole kovin vaativa ja kallis maku. Kantsii vertailla ja kilpailuttaa sekä miettiä että ostaako ite materiaalit, jotka tullaan vaan asentamaan (saattaa olla halvempaa niin tai sit ei, riippuu firmasta). Kyselkää kans tutuilta, että tuntevatko jonkin putkimiehen!
Sit yks mikä pitää tarkastaa, että riittävätkö talossa sulakkeet ja onko vapaita paikkoja (varaaja tarvii oman sulakkeen).
 

Yhteistyössä