K
Keittiönoita
Vieras
Myyrmanniin on tullut uusi kiinalainen ravintola ja tekis mieli lähtee sinne buffet-pöytään. Osaan syödä yksinkin, mutta kaveri olisi kiva. Mä tarjoan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Myyrmannin toiseen kerrokseen. Siihen ravintolamaailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Voi että, syötiin justiin ja mulla täällä kolme kersaa... Mihin päin siell se ravintola on avattu?
Ota poika mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Miksi et voinut eilen lähteä kun poikakin oli hoidossa?mokoma..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ota poika mukaan?
Joku kerta vielä =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En asu myyrmäessä, ois ollu kuule kiva nähdä sut! =)
No ei, mä olen yöpaidassakin vielä., Mutta jos tossa tunnin sisällä pääsisi lähtemään, niin olisi aika jees.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Niin,onko sulla kuin kiire syömään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä vain Joensuusta:voisin lähtee jos sielläpäin olisin ,mut vasta ensviikonloppuna tulos e-suomeen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joku kerta vielä =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En asu myyrmäessä, ois ollu kuule kiva nähdä sut! =)
En ole testannut. Tiistaina hain Sellon jostain nuudelipaikasta take awayt mukaan ja oli aika pettymys. Eilen hain tuosta Myyrmannista ja mähkin itseni ihan turvoksiinAlkuperäinen kirjoittaja palsta ei anna kirjautua:Ootko muutes testannu ison myyn kiinalaista?
-mikäli,niin onko hyvät sapuskat?
Se onkin ihan uusi. LIkka laittoi mulle toissailtana tekstaria, että sellanen on avattu.Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Voi hitsi, ehdin just tulla Mannista ja laittaa lohen uuniin.. Mä en ees huomanu uutta kiinalaista, ollaan aina haettu tosta takewaysta.. täytyy käydä joku päivä kyl maistamassa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se onkin ihan uusi. LIkka laittoi mulle toissailtana tekstaria, että sellanen on avattu.Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Voi hitsi, ehdin just tulla Mannista ja laittaa lohen uuniin.. Mä en ees huomanu uutta kiinalaista, ollaan aina haettu tosta takewaysta.. täytyy käydä joku päivä kyl maistamassa
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä haluan helsinkiin!!! :'( :'( :'( :'(
hitto kattelin taas sieltä asuntoja niin kauhee ikävä iski, nyt märisen oikeestikki täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä haluan helsinkiin!!! :'( :'( :'( :'(
hitto kattelin taas sieltä asuntoja niin kauhee ikävä iski, nyt märisen oikeestikki täällä...
Mitä kauempana olet sen parempi! Yhtään lisää revan levittelijöitä ei kaivata.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä haluan helsinkiin!!! :'( :'( :'( :'(
Mitä kauempana olet sen parempi! Yhtään lisää revan levittelijöitä ei kaivata.
Sain =) Black Diamond lähtee poikansa kanssa kaveriksi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Saitko ruoka seuraa?