Kukaan Myyrmäen lähistöllä asuva ei varmaan halua lähtee nyt Keittiksen kans syömään kiinalaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Myyrmanniin on tullut uusi kiinalainen ravintola ja tekis mieli lähtee sinne buffet-pöytään. Osaan syödä yksinkin, mutta kaveri olisi kiva. Mä tarjoan.

Alkuperäinen kirjoittaja palsta ei anna kirjautua:
Ootko muutes testannu ison myyn kiinalaista?
-mikäli,niin onko hyvät sapuskat?
En ole testannut. Tiistaina hain Sellon jostain nuudelipaikasta take awayt mukaan ja oli aika pettymys. Eilen hain tuosta Myyrmannista ja mähkin itseni ihan turvoksiin :D Nyt haluan säästää aikaa ja käyn itse siellä buffetissa, junnulle kokkailen omat sapuskat, kun illalla kotiutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Voi hitsi, ehdin just tulla Mannista ja laittaa lohen uuniin.. Mä en ees huomanu uutta kiinalaista, ollaan aina haettu tosta takewaysta.. täytyy käydä joku päivä kyl maistamassa
Se onkin ihan uusi. LIkka laittoi mulle toissailtana tekstaria, että sellanen on avattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Voi hitsi, ehdin just tulla Mannista ja laittaa lohen uuniin.. Mä en ees huomanu uutta kiinalaista, ollaan aina haettu tosta takewaysta.. täytyy käydä joku päivä kyl maistamassa
Se onkin ihan uusi. LIkka laittoi mulle toissailtana tekstaria, että sellanen on avattu.

Täytyy käydä vaklaan kun meen hakeen loput jouluvaloista iltapäivällä Cittarista..

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä haluan helsinkiin!!! :'( :'( :'( :'(
hitto kattelin taas sieltä asuntoja niin kauhee ikävä iski, nyt märisen oikeestikki täällä...

Mitä kauempana olet sen parempi! Yhtään lisää revan levittelijöitä ei kaivata.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
hitto kattelin taas sieltä asuntoja niin kauhee ikävä iski, nyt märisen oikeestikki täällä...

voi hyvä luoja mikä kommentti :/ :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

Jessus sä oot TÖRKEE!! :headwall: :headwall:

Yhteistyössä