Kukaan menossa Hesan kirjamessuille vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiutau

Vieras
En oo viime vuosina käynyt kirjamessuilla kun viikonloppuna siellä on niin kauhee ryysis. Mutta huomenna ajattelin mennä päiväsaikaan vauvan kanssa, kaipa sinne päiväsaikaan mahtuu vaunuillakin.

Tietääkö kukaan vauvanhoitomahdollisuuksista siellä messuhallilla?

Onkos muita kirjamessuilijoita?

Juu, rattailla meinattiin huomenna mennä. Ja huominen siksi että vkl on kauhea ryysis. Onhan siellä vessoissa hoitolaarit ja kahviloissa/ravintoloissa voi lämmittää vauvan pöperöt jos on tarvis, mä koitan ajoittaa siten, että nukkuis suurimman osan ajasta (mikä voi olla kyllä vaan toiveajattelua).... mutta sinne siis, auto jätetään kotiin ja junalla suunnataan.

Olen menossa vauvan ja vaunujen kanssa. Meidän ois kyllä tarkotus mennä vasta sunnuntaina, jolloin taitaa vissiin olla aikamoinen ryysis. En kyllä yhtään muista viime vuodelta, että miten mahtuu vaunujen kanssa liikkumaan. Tarkotus ois mennä äitin kanssa, niin toinen saa sitten aina vahtia vaunuja, jos tuntuu ahtaalta muutoin liikkuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Heinäemo:
Olen menossa vauvan ja vaunujen kanssa. Meidän ois kyllä tarkotus mennä vasta sunnuntaina, jolloin taitaa vissiin olla aikamoinen ryysis.
Toisaalta vaunuihin saa hyvin pakattua ostetut kirjat ja ylimääräiset ulkovaatteet ;) Narikka maksaa ja siihen pitää jonottaa ja mä olen usein saanut kauhean niskahartiasäryn kirjamessuilta kun oon niitä kirjoja joutunut olkalaukussa raahaamaan. (Siis kirjamessuillahan pitää näyttää kultturellilta joten pitää ottaa se kantaaottava olkalaukku eikä reppua... toisaalta nyt vaunujen kanssa taitaa olla ihan turha edes yrittää peitellä mökkihöperyyttään..)