kauneimmat joululaulut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Kukaan käynyt joulukirkossa kuunteleen kauneimpia joululauluja? Voiko sinne mennä lapsen kanssa,joka vasta 2-v..?? Lauletaanko siellä itse vai onko kuoro? en oo koskaan käynyt,olis ihanaa mennä tänä vuonna jos vain lapsen kanssa onnistuis..

niitten idea on, että lauletaan yhdessä, mutta saattaa olla myös kuoro, joka laulaa max. pari laulua. sitten on lyhyt puhe ja kolehti. 2-vee jaksaa, jos jaksaa ja aina pääsee pois =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kukaan käynyt joulukirkossa kuunteleen kauneimpia joululauluja? Voiko sinne mennä lapsen kanssa,joka vasta 2-v..?? Lauletaanko siellä itse vai onko kuoro? en oo koskaan käynyt,olis ihanaa mennä tänä vuonna jos vain lapsen kanssa onnistuis..

Onnistuu lapsen kanssa. Joissain kaupungeissa on lisäksi kauneimmat lasten joululaulut-tilaisuuksia! Itse lauletaan ja joskus on lisäksi kuorokin. Antavat laulujen sanat kaikille kirkon ovelta!

Valitse lasten joululaulut-tilaisuus tai perhekirkko. Yleensä niissä lauletaan yhteislaulua.
Niissä on huomioitu lapset.
Jos ei oo erikseen edellä mainittuja, istu niin, että voit mennä eteisen puolelle, jos lapsi ei malta olla suht hiljaa. Lapsen itkiessä kannattaa kans siirtyä eteiseen, yleensä laulun kuulee sinnekin. Takaisin voi mennä, kun lapsi taas jaksaa olla.

Kävin oman parivuotiaani kanssa juuri, viime vuonnakin oltiin :). Meilläkin srk järjestää sen lasten ja perheiden kauneimmat joululaulut vielä erikseen, mutta kun se aika oli huono niin soitin silloin viime vuonna että toivovatko ettei ihan pieniä tuotaisi sinne varsinaiseen tilaisuuteen. Sanoivat että tulkaa ihmeessä, joten käytiin silloin ja nyt siinä tavallisessa sitten. Pääasiassa lauletaan, joitakin sooloesityksiä on yleensä (soittoa/kuoro/mitä missäkin). Ota kolehtirahaa, lapsi varmaan mielellään kilauttaa sen sinne haaviin :).

Ai niin ja täysiä ovat yleensä, mutta ihmiset kaihtaa sitä etupenkkiä > sinne on lapsen kanssa hyvä mennä kun lapsi näkee kaiken muttei hösää edessä istuvan niskaan. Ja ota jotakin juomista, siellä voi pienelle tulla kuuma.

Yhteistyössä