Kukaan maistanu carte o'dorin choco with muffins jäätelöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namnam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on siis tummasuklaa kastiketta, kellertävää jäätelöä (ei tiiä mistä saa värinsä) nougattia/hasselpähkinää pinnalla ja sitten aivan liikaa pieniä muffinssin paljoa. En kyllä tykkää :( Tulee mieleen kun joskus lapsena ja vanhempanakin murskas esim tiikerikakkua vaniljajäätelön sekaan ja se oli samalla hyvää että pahaa. Muffinssin palat sais olla isompia ja niin ettei niitä ole joka lusikassa noin paljoa.

Ei nää "kalliit" jäätelöt oikein maistu mun suussa. Tarjouksessa kun oli niin piti kokeilla, mut toiste en osta ainakaan tätä muffinssijäätelöä .

Muilla ei ole mielipiteitä?

[QUOTE="Sofi";22257919]Kaikki Carte D'orit on mun mielestä pahoja. Teollista paskaa. Ainojäätelöt on parempia.[/QUOTE]

Totta, ainojäätelö on todellakin parempaa ja eldorado jäätelökin vie voiton :)

[QUOTE="jaa";22257965]Mä tykkään Carte D'Orin Mascarpone-jäätelöstä, tuota muffins-jätskiä en ole maistanut. Ainot on kyllä kaikki hyviä.[/QUOTE]

Mä kans mietin tota mascarponea, kaupassa kun oli neljää eri vaihtoehtoa, mut pääsyin sit tohon muffinssiin. Ehkä mä maistan tota mascarponeakin joskus, jos se olis parempaa :) Siis on toi muffinssi ihan hyvää, alkaa vaan loppua kohden tökkimään kun muffinssisilppua liikaa.

Yhteistyössä