Kukaan löytänyt puolisoa treffipalstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Tein profiilin Suomi24:n treffipalstalle, mutta jotenkin epäilyttää kuinka netistä voi löytää hyvää miestä. Lasten takia ei oikein ehdi baareissa juosta, joten en tiedä mistä niitä miehiä bongaisin muuten. Antakaa toivoa, sanokaa että olette löytäneet unelmamiehenne netistä :)

Suomi24:ltä mulla varmaan anakin kymmenen tuttua FB:ssa edelleen. Mahtavia ihmissuhteita, vaikken itse parisuhteeseen valmis ollutkaan. Hyviä miehiä siellä on! Osa heistä löytänyt puolison rinnalleen ja lapsiakin joillain on.

Unohda suomi24. Siellä on vain varattuja miehiä,päihdeongelmaisia,narkkeja tai mielenterveysongelmaisia.
Tee profiili maksullisille palstoille jos mielit oikeasti elämänkumppania,suomi24 et sitä löydä.

Löysin todellisen valioyksilon suomi24:stä, täysin kaikin puolin unelmamiehen. Itse en ollut valmis parisuhteeseen, ja pakenin tunteitani. Komea, fiksu, varakas, meillä oli mahtavia keskusteluja... Harmittaa ja on ikävä. Ehkä joskus tiemme kohtaavat taas.

suomi24 mä tapasin elämäni rakkauden. nyt 5 vuotta yhdessä,4 niistä naimisissa ja esikoinen puoli vuotta. Erittäin onnellisia ollaan edelleen. :)
Oli siellä kamaliakin miehiä,mut eihän sieltä tarvi löytyä kuin se yksi,joka oikeasti kolahtaa.
Monta tuttua myös löytänyt miehensä netistä.

Mä löysin omani suomi24 chatistä (kai siellä edelleen sellanen on). Ei siis ollu mikään varsinainen treffisivusto, vaikka sinkkuja kai siellä enimmäkseen jutusteli. Mutta oman kokemukseni mukaan kannattaa nähdä livenä mahd. pian ettei ehdi muodostaa liian vahvaa kuvaa omassa päässään...

Mulla mies löytynyt netin kautta, yhdessä ollaan oltu yli 11 vuotta (silloin ei muuten ollut niin yleistä ja sosiaalisesti hyväksyttyä toi nettideitailu), naimisissa ollaan ja lapsia kolme. Mies ei ryyppää eikä riehu, on fiksu ja tulee hyvin toimeen niin sukuni kuin kavereidenikin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä!:
Mulla mies löytynyt netin kautta, yhdessä ollaan oltu yli 11 vuotta (silloin ei muuten ollut niin yleistä ja sosiaalisesti hyväksyttyä toi nettideitailu), naimisissa ollaan ja lapsia kolme. Mies ei ryyppää eikä riehu, on fiksu ja tulee hyvin toimeen niin sukuni kuin kavereidenikin kanssa.

Ekat nettitapaamiset jo yli 14 vuotta sitten, eikä se niin paheksuttua ollut. Ehkä nördepiireissä erilainen koodisto.

Mä ehdottomasti kannatan rehvipalstoja! Itsellä ei ole kokemusta, kuin huonoja, mutta luulen, että äiti-ihmiselle se olisi erittäin hyvä paikka tutustua. Kun tosiaan ei baareissa juokse koko ajan. Ja tulisi juteltua selvinpäin kaikesta. Tottakai sä teet profiileja ympäriinsä! Tsemppiä :)

Ps. Itse tosin löysin aviomieheni aikoinaan baarista, kännissä, mutta silloin ei ollut lapsiakaan.

No sieltä löytyi aikoinaan ainakin sellainen kuin are you interested. Siinä pääset laittamaan hakukriteerit (ei kauhean tarkkoja, taisi olla suurinpiirtein vain maa, sukupuoli ja ikä), jonka jälkeen saat nähtäväksi kriteerit täyttävien kuvia ja klikkailet kiinnostaako (anonyymisti tai sitten niin, että kiinnostuksen kohde saa suoraan nähdäkseen, kuka on kiinnostunut) vai ei. Kun klikkaat jonkun kohdalla olevasi kiinnostunut, hän saa tästä tiedon (jos anonyymisti, niin sekalaisen joukon kuvia, joista yksi olet sinä) ja pääsee näkemään kuvasi ja katsomaan kiinnostaako häntä. Tätä kautta pääsee myös vaihtamaan alustavasti viestejä, kun ei vielä tahdo paljastaa koko nimeään. Ja tuo toimii siis myös toisin päin. Eli kun liityt sovellukseen, myös sinun kuvasi on toisten haettavana.

Eihän toi ulkonäkö ole mikään paras kriteeri päättää kiinnostusta ja hirmuisen harva on kirjoittanut itsestään esittelyä, mutta oli hauskaa hommaa "ikkunashoppailla" kotosalla hiirtä klikkaillen ja yleensä ihmiset reagoivat melko nopeasti takaisin. Toimi mulla loistavasti, suosittelen!! :) Nyt tosiaan on ihana mies, lapsi ja jo toinen tulossa. Ja muutama ystäväkin jäänyt tuota kautta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä löysin omani suomi24 chatistä (kai siellä edelleen sellanen on). Ei siis ollu mikään varsinainen treffisivusto, vaikka sinkkuja kai siellä enimmäkseen jutusteli. Mutta oman kokemukseni mukaan kannattaa nähdä livenä mahd. pian ettei ehdi muodostaa liian vahvaa kuvaa omassa päässään...

Täältä mäkin omani bongasin <3

Meil tolla isännällä oli tekstitv:n jollain sivulla ilmoitus ja se siinä pyöri muutamaan kertaan ja mä mietin et uskallanko laittaa viestii...
Uskalsin sitten lopulta ja eihän sinä päivänää oikein töistä tahtonut sitten tullakaan mitään...
Siinä sitä sit yritin ajaa autoa, syödä ja tekstata tuolle isännälle, ja keli oli ihan mahsoton lumipyry keli...
Nyt oltu yhdessä reilu 3 vuotta...

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Täältä mäkin omani bongasin <3

kuin myös, 5,5v nyt yhdessä oltu, naimisissa vajaa 3v ja 1,5v lapsi :heart:

Olen joskus ollut suomi24:n palstalla ja enkä löytänyt sopivaa. Kävi ilmeisesti huono tuuri. Kävin treffeillä ja ei kyllä löytynyt miestä, jonka kanssa voisi perheen perustaa.
halusin vastuuntuntoisen ja rehdin miehen.. monet olivat aivan jotain muuta.