Kukaan koskaan käyny abc:llä aamiaisella?

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
jep, olikohan se abc?
kesällä käytiin, mut en muista kuin että kallis oli, mutta monipuolinen. Halvemmalla koululaiset söi hesen lastenateriat kuin mitä me ukon kans otettiin aamiainen.

kerran syönyt
oisko ollu jotain 7euron paikkeilla.. mut paljon oli valinnanvaraa, puuroa,jugurttia,mysliä,sämpylöitä,nakkia,munakasta,pannukakkua,juustoa,lekkelettä,salaattia, tuoremehua ja kahvia.. eli on kyllä hintansa väärti, täytyy vaan olla tosi nälkäinen kun tuon ottaa, sillä selviää myös pitkälle iltapäivään, eli voi skipata lounaan kokonaan :)

"mmm"
Monasti ja vähän ympäri suomea (työstä johtuen).. tarjonta vähän vaihtelee eri paikoissa, mut monipuolinen ollut kaikkialla. Joku 5,50 maksaa, mutta saan siitä työaikana alennusta, en muista mitä muuten maksaa.

Olen tatuoitu jätkä!
Ostin kaupasta mikroaterian ja lämmitin sen siellä olevissa mikroissa, sitten se kaupan akka tulee vinkumaan että ei saa syödä sisällä, että pitäisi muka ulos mennä syömään. Noh menin sitten ulos syömään ja aattelin ostaa siellä olevasta kaupasta limsapullon. Sama akka sanoi, että limsapulloa ei saa juoda sisällä. Ostin sen jälkeen piruuttani 20senttiä maksavan karamellin ja kysyin vitsillä, että eikö tätäkään saa syödä sisällä. Nainen vastasi että ei. Siinä vaiheessa päätin kirjoittaa palautelaatikkoon palautteen, mutta kuinkaollakkaan vastausta palautteeseeni en ole koskaan saanut. Eli en suosittele abc:ta kellekkään.

Olen tatuoitu jätkä!

"piipaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!;22047163:
Ostin kaupasta mikroaterian ja lämmitin sen siellä olevissa mikroissa, sitten se kaupan akka tulee vinkumaan että ei saa syödä sisällä, että pitäisi muka ulos mennä syömään. Noh menin sitten ulos syömään ja aattelin ostaa siellä olevasta kaupasta limsapullon. Sama akka sanoi, että limsapulloa ei saa juoda sisällä. Ostin sen jälkeen piruuttani 20senttiä maksavan karamellin ja kysyin vitsillä, että eikö tätäkään saa syödä sisällä. Nainen vastasi että ei. Siinä vaiheessa päätin kirjoittaa palautelaatikkoon palautteen, mutta kuinkaollakkaan vastausta palautteeseeni en ole koskaan saanut. Eli en suosittele abc:ta kellekkään.

Olen tatuoitu jätkä!
Varmaan kannattaa ravintolaa pitää jos kaikki käy hakee mikroateriat ja lämmittää sen siellä.. että sen takia sellainen sääntö...

"vieras"
[QUOTE="piipaa";22047202]Varmaan kannattaa ravintolaa pitää jos kaikki käy hakee mikroateriat ja lämmittää sen siellä.. että sen takia sellainen sääntö...[/QUOTE]

No oikea syy on kyllä se että pöytiin tarjoiltavalla ruoalla ja kotiin ostettavalla elintarvikkeella on eri alv.

"Era"
Tänään kävin lasten kanssa Kuopion Pitkälahdella. Multa ja kolmelta alle kouluikäiseltä lapselta 16 e, eli hintavahko, mutta tosi monipuolinen. Oli piirakoita, leikkeleitä, juustoja, vihanneksia, lihapullia, munakasta, pyttipannua, montaa erilaista leipää, muroja, jugurttia, viiliä, vanukkaita, tuoremehua yms. Ei ollut lounasaikaankaan kellään lapsella vielä nälkä, söivät ihan älyttömästi :) Puuroakin lienee olisi ollut, mutta ei oikeastaan etsitty kun sitä syödään kotona joka aamu. Voin suositella!

lisäys
Alkuperäinen kirjoittaja köyhäilijä;29806805:
Kylmäasemilla ei tarjota.
Kyllä sielläkin ne kylmät ruoat on, ne otetaan siitä ulkopuolella olevasta kaapista, samasta mistä ilmaa ja vettä autolle. Lämpimiä ei tarjota, munakkaita ja nakkeja.

Voi voi, kaksi vuotta myöhemmin on jo muisti mennyt.
tää olikin näköjään vanha alotus. kahdesa vuodessa on sattunut niin paljon, että en enää syö apseilla. mutta hinta on tuon 7-8 euron paikkeilla. meidänkin perheestä osa vielä suosii kyseisiä paikkoja. ja ei tossa aamupalassa ole mitään vikaa. mutta muuten vaan oon laittanut kyseiset paikat panniin

hehhehh
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29806985:
tää olikin näköjään vanha alotus. kahdesa vuodessa on sattunut niin paljon, että en enää syö apseilla. mutta hinta on tuon 7-8 euron paikkeilla. meidänkin perheestä osa vielä suosii kyseisiä paikkoja. ja ei tossa aamupalassa ole mitään vikaa. mutta muuten vaan oon laittanut kyseiset paikat panniin
Okei, sorry, kun viisastelin :)

nojaa.
Onneksi viisaammat ovat ymmärtäneet boikotoida ABC :tä. Ymmärtäisitte te loputkin boikotoida, ihan vaikka koko S-ketjua..

Nyky-suomalainen juoksee vain bonusten perässä niin, ettei enää osaa laskea saatika sitten käyttää omaa, tervettä järkeä.

Yhteistyössä