kukaan ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja kukaan ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti
kukaan ei kiinnosta
onko jollakin muulla ollut semmoista vaihetta, että kenestäkään ei kiinnostu ? kun käyn ulkona, en kiinnostu kenestäkään, en halua treffeille, en anna puhelinnumeroani, miehiä pyörii ympärillä mutta ei vaan kukaan tunnu " omalta".
Meneeköhän tämä ohi, joskus ?

"Samira"
No mistä ihmeestä sinä valitat? Jos olet tyytyväinen yksin niin ole yksin. Ehtiihän sitä vaikka vanhainkodissa. Minulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa, että miehiä pyörisi ympärillä tarjoamassa numeroitaan. Nauti siitä, että olet kaunis nainen, josta kaikki ovat kiinnostuneita. Moni nainen tässä maassa ei koskaan saa huomota miehiltä ja se kyllä on aikamoinen harmi naisen elämässä. Ainakin minun on ollut.

kukaan ei kiinnosta
kiitos samira, hyvä näkökulma. En ole erityisen kaunis, on vähän ylipainoakin, tavalilnen koen olevani, on vain niin kurkkua myöten täynnä kaikkia pettäjiä ja juoppoja ja siivelläeläjiä mun elämäni, että en halua mitään ellen saa hyvää miestä. Olen vissiin sitten läksyni oppinut, ei teee seksiäkään mieli, hyvä olla yksin.

[QUOTE="Samira";29417882]No mistä ihmeestä sinä valitat? Jos olet tyytyväinen yksin niin ole yksin. Ehtiihän sitä vaikka vanhainkodissa. Minulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa, että miehiä pyörisi ympärillä tarjoamassa numeroitaan. Nauti siitä, että olet kaunis nainen, josta kaikki ovat kiinnostuneita. Moni nainen tässä maassa ei koskaan saa huomota miehiltä ja se kyllä on aikamoinen harmi naisen elämässä. Ainakin minun on ollut.[/QUOTE]

Et voi kuitenkaan tietää tulevaisuutta. Et voi tietää huomistakaan, et voi tietää koska se vastaan kävelee. Tulee vastaan, kun sitä vähiten odotat.

kiitos samira, hyvä näkökulma. En ole erityisen kaunis, on vähän ylipainoakin, tavalilnen koen olevani, on vain niin kurkkua myöten täynnä kaikkia pettäjiä ja juoppoja ja siivelläeläjiä mun elämäni, että en halua mitään ellen saa hyvää miestä. Olen vissiin sitten läksyni oppinut, ei teee seksiäkään mieli, hyvä olla yksin.
Eiköhän kohta tule joku, joka pyöräyttää sukatkin jaloissa ;)

Ite elelin ihan onnellisena yksinäni yli toista vuotta eron jälkeen, ei ollut mitään kiinnostusta mihinkään suhdehommiin eikä seksi kiinnostanut tippaakaan. Aattelin jo et onko mussa jotain vikaa, kun en etenkään seksin takia miestä kaivannut, mut sit vaan yks päivä törmäsin nykyiseeni ja sieltä se uinahtanut intohimon ja rakkauden liekki vaan leimahti ja edelleen hyvältä tuntuu. Et enpä olisi kovin huolissani, etenkin jos yksinäänkin on hyvä olla. :)

mammacc
joo mulla samaa... tuntuu, ettei kukaan kiinnosta. en kyllä oo niin kovin suosittu edes että miehiä ihan ympärillä pörräisi...mutta en halua ite mennä alotetta tekemäänkään ja vastenmieliseltä tuntuu ajatuskin uudesta miehestä. mutta mä laitan tän sen piikkiin että oon ihan vasta (pari kk sitten) eronnut pitkästä suhteesta ja luotan etttä kyllä tää joskus menee ohi :)

kukaan ei kiinnosta
joo, kiitos positiivista vastauksista. Olen miettinyt joko ne vaihdevuodet alkoi, kun ei tee yhtää mieli, en edes ajattele seksiä, vaikka yleensä olen ollut tosi aktiivinen.
KIITOS:::::menen nyt nukkumaan, hyvää yötä !!

Yhteistyössä