Kuka ymmärtää miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mie en ainakaan ymmärrä niitä yhtään. En oo ikinä ymmärtänyt enkä varmaan ikinä tuu ymmärtämään. Kovasti oon koittanut ymmärtää, enkä tajua vieläkään miksi suurin osa niistä miehistä, joihin oon törmännyt, käyttäytyy aina jollain tavalla idioottimaisesti naisia kohtaan:
- joko kohdellaan kuin pelkkää reikää, johon tyhjentää pussit tai sitten ei kosketa ollenkaan.
- jollain tapaa pitää päästä alistamaan, joko hakkaamalla hengiltä tai ainakin läimimään seksin seassa.
- tai sitten pyritään hallitsemaan henkisesti.
- se tapa miten miehet puhuu meistä ja varsinkin kun ei olla paikalla...voi ällötys.
- jos annetaan, ollaan huoria. Jos ei anneta, pihdataan.
- miksi aikuiset miehet puhuvat aikuiselle naiselle lapsellisin termein sukuelimistä? Mulle tuo kalskahtaa korvaan pahasti ja on aika vaikea puhua samoilla termeillä lapsille, kun just on joku yrittänyt kiihottaa mua samoilla termeillä.

Ja paljon muuta. Onko se joku kivikaudelta peräisin oleva ajatustapa vai testosteroni vai eikö sitä verta riitä oikeasti kumpaankin päähän yhtä aikaa vai mikä sen tekee, että hameen läsnäollessa (vai aina muulloinkinko) miehet vaan on vähän...outoja.

Oletpa sä kohdannut outoja miehiä? Siis en kiellä etteikö tuollaisia miehiä olis mutta on joukossa tosi paljon hyviäkin. Sitä paitsi kaikki nuo ominaisuudet löytyy myös meistä naisista. Ihan samalla lailla on naisia jotka kohtelevat miehiä todella huonosti, eli ei se mene niin että me naiset ollaan se helpompi osapuoli ja miehet hankalia ymmärtää. Monesti miehet ovat sanoneet ettei meitä naisia voi ymmärtää oikein missään asiassa.

Taidat pyöriä väärissä ympyröissä..
Niin kummalliselta kuullostaa..

Kaikki muu oli sen verran paskaa, etten jaksa provosoitua... mutta seksin seassa läimimään tai alistamaan. Seksi on ihan vitun tylsää, jos se on täysin tasa-arvoista suorittamista. Mulle käy kumpikin, että kumpi alistaa. Vaimo harvemmin haluaa alistaa, vaikka minä nauttisin siitä että olisin suukapulassa piiskattavana ja rautarukkasella runkattavana.

Seksi on valtapeliä. Se kiihottaa. Sillä ei ole ainakaan itselle väliä kummin päin. Mutta se että molemmat silittelee toistensa hiuksia hellän yhdynnän edetessä kysellen "onhan kaikki hyvin", ei vain saa mulla pippeliä kovaksi. Olen kai super-pervo.

Taidat pyöriä väärissä ympyröissä..
Niin kummalliselta kuullostaa..

No ei nuo kaikki ole mulle henkilökohtaisesti tapahtunut, mutta ei mua esim. huvita kokeilla oisko just joku mies semmoinen, joka malttaa pysyä kohtuudessa viinan kanssa tai sitoa sydäntäni johonkin, joka saattaakin käytellä käsiään/kättä pidempää, kun sanat loppuu. Jotenkin tuntuu, että se sanonta "miehillä on vain yks asia mielessä." pitää liian hyvin paikkansa. Tuntuu, että ne tekee mitä vaan päästäkseen jalkojenväliin, ja jos sinne ei päästetä hyvällä niin sit tullaan pahalla. Kaikki mitä ne sanoo tai tekee tähtää seksin saamiseen ja jos sitä ei saa kotoa niin jollain tapaa oikeutetaan se, että haetaan muualta.

Mitä mie haluisin miehiltä, on kunnioitus ilman taka-ajatuksia. Mutta jotenkin tuntuu, että ei irtoo.

Kaikki muu oli sen verran paskaa, etten jaksa provosoitua... mutta seksin seassa läimimään tai alistamaan. Seksi on ihan vitun tylsää, jos se on täysin tasa-arvoista suorittamista. Mulle käy kumpikin, että kumpi alistaa. Vaimo harvemmin haluaa alistaa, vaikka minä nauttisin siitä että olisin suukapulassa piiskattavana ja rautarukkasella runkattavana.

Seksi on valtapeliä. Se kiihottaa. Sillä ei ole ainakaan itselle väliä kummin päin. Mutta se että molemmat silittelee toistensa hiuksia hellän yhdynnän edetessä kysellen "onhan kaikki hyvin", ei vain saa mulla pippeliä kovaksi. Olen kai super-pervo.

No voi vittu. Tätä kai just tarkoitin, kaikki käännetään tai kaikella tavoitellaan tuota sisäänpääsyä.

Jos nyt seksielämää kommentoidaan, en minäkään tuommoisesta hitaasta rakastelusta, jossa silitellään päätä ja liikutaan niin, ettei tuu edes hiki, välitä. Eläinseksiä kiitos, mutta sekin on eri asia kuin esim. kuristaminen ja perseen punastaminen.

Millainen se unelmamies sitten on? Sellainenko, joka kyllä seksin yhteydessä huutaa "vittu mää panen sua ämmä haluat tai et", mutta joka muuten on ideologinen feministi ja kaikin puolin mielin kielin puolisolleen?

Millainen se unelmamies sitten on? Sellainenko, joka kyllä seksin yhteydessä huutaa "vittu mää panen sua ämmä haluat tai et", mutta joka muuten on ideologinen feministi ja kaikin puolin mielin kielin puolisolleen?

NO olenko mie nyt täällä huutelemassa unelmamiehen perään? Miten tää keskustelu edes meni panemiseen? Voi herranjestas teidän kanssa...

Ihan vaan rupesin ihmettelemään miten mie en ymmärrä miehiä ja mistä johtuu, että kaikki mitä ne tekee tai sanoo tuntuu jahtaavan seksiä niin eikö jo ruveta erittelemään minkälaisesta seksistä minä tykkään ja minkälaisen miehen sänkyyni ottaisin. Huoh.

Ihan naisena tuli tämmönen mieleen että mun mielestä miehiä on huomattavasti helpompi ymmärtää kuin meitä naisia....mutta on totta, edelleen, että myös hankalia miehiä löytyy....mutta vuosien varrella olen huomannut että voin luottaa miehiin ystävänä enemmän kuin moneen naiseen...mikä kyllä hämmentää..tosin olen kohdannut täysin munattomia pelkuri ''miehiäkin'' mutta tässä ei nyt vissiin heistä ollut kyse niin jätän sen aiheen kokonaan sivuuno_O

Sehän siinä onkin, että naisten mielestä miehen tulisi olla munaton, mutta sopivassa kohtaa kyetä kuitenkin aina unohtamaan tilapäisesti se munattomuutensa, jos munattomuuden puute kiihottaa naista tms. Tätä ilmeisesti kutsutaan naisen logiikaksi.

Sen sijaan nainen ei kykene näkemään loogisena sellaista käytöstä, missä mies on johdonmukaisesti joko munaton tai sitten dominoiva macho.

Sehän siinä onkin, että naisten mielestä miehen tulisi olla munaton, mutta sopivassa kohtaa kyetä kuitenkin aina unohtamaan tilapäisesti se munattomuutensa, jos munattomuuden puute kiihottaa naista tms. Tätä ilmeisesti kutsutaan naisen logiikaksi.

Sen sijaan nainen ei kykene näkemään loogisena sellaista käytöstä, missä mies on johdonmukaisesti joko munaton tai sitten dominoiva macho.
Mä en tykkää munattomista miehistä...siis miehistä jotka ovat raukkiksia muulloin paitsi silloin kun haluavat satuttaa toista...arvostan miestä joka uskaltaa olla mies eikä raukkis ja pelkuri joka satuttaa naista/lasta millään tavoin.

Olen mies, kysy mitä haluat. Todistan, että olet väärässä miesten suhteen.

Antti yrittää selvittää kokonaislukua X, 0<X<101. Antti saa valita mitkä tahansa kokonaisluvut M ja N, joille 0<M<101 ja 0<N<101. Tämän jälkeen Antille annetaan luku syt(N, X+M). Osoita, että Antti voi selvittää X:n seitsemän kysymyksen jälkeen. Lisäkysymys: MIkä on Antin siskon nimi?

Yhteistyössä