Kuka viettää äitienpäivää ilman lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja öalskfdj
  • Ensimmäinen viesti
öalskfdj
Mulla on lapset tällä hetkellä hoidossa, toinen mun vanhemmilla ja toinen mun tädillä. Itse olin tänään koiranäyttelyssä ja huomenna menen toiseen, että sen vuoksi lapset eivät ole kotona. Näin meillä menee lähes jokainen äitienpäivä, kun se osuu just tiettyjen näyttelyiden kanssa samaan aikaan.
 
"aloittaja"
No en ole niitä joilla koirat menee lasten edelle, mutta koirat on meillä osa elämää ja noi näyttelyt nyt kun ovat niitä, jotka on tässä suht lähellä ja tuomarit sellaisia että halutaan mennä niin silloin mennään, ei mulle äitienpäivä ole koskaan ollut mikään sen kummempi päivä. Joskus lapset pääsevät näyttelyihin mukaan, mutta tänä viikonloppuna on luvattu sen verran huonoja kelejä, että totesin heillä olevan mukavampaa muualla, kuin palella jossain ulkonäyttelyssä koko päivän.
 
"viekku"
[QUOTE="aloittaja";29885176]No en ole niitä joilla koirat menee lasten edelle, mutta koirat on meillä osa elämää ja noi näyttelyt nyt kun ovat niitä, jotka on tässä suht lähellä ja tuomarit sellaisia että halutaan mennä niin silloin mennään, ei mulle äitienpäivä ole koskaan ollut mikään sen kummempi päivä. Joskus lapset pääsevät näyttelyihin mukaan, mutta tänä viikonloppuna on luvattu sen verran huonoja kelejä, että totesin heillä olevan mukavampaa muualla, kuin palella jossain ulkonäyttelyssä koko päivän.[/QUOTE]

Niin just. Selitys se tuokin on. "Joskus lapset PÄÄSEVÄT näyttelyihin mukaan, mutta..." Anteeks ny. En tajua vaikka rautalangasta vääntäisit. Vuodessa on TASAN YKSI PÄIVÄ pyhitetty äideille. Kaupatkin sulkee ovensa. Ja täällä kehtaat väittää, että yksi ---KOIRANÄYTTELY----- on sulle tärkeämpi kuin omat lapset. Selvä. Sehän on "keleistä kiinni" voiko lapset viettää päivää äitinsä kanssa. Voi jeesus mitä p**kaa!

Joku laittakaa mulle lastensuojelulle numero. On niitä ilmotuksia tehty vähemmästäkin. Voi v*ttu oikeesti.
 
Voi hyvänen aika aiempia kirjoittajia, ihan kuin äitienpäivä olisi maailman tärkein päivä. :LOL: Itse olen suurimman osan huomisesta muualla kuin kotona, kuulemma aamupalan saan valmiina miehen ja lapsen tekemänä. Lapsi ei malttanut olla kertomatta ;)
 
"hmm"
Luinko oikein. Huomenna äitiennpäivä. Ap on laittanut toisen lapsen vanhemmilleen ja toisen omalle tädilleen.

mitä järkeä tuossa. Toinen lapsi saa aamulla onnitella mummoaan. Toinen kattoo tädinluona kun Se perhe juhlii.
miksi toinen ei saa olla isovanhemmilla. Olisi edes jotain äitienpäiväjuttua hänellä.
tarhassa ja koulussa jutellaan äitienpäivästä, niin voisi lapsi kertoa isovanhempien luona olosta, kun äiti ravaa rakki narunnokassa
 
"aloittaja"
Mulla saa lapset viettää suurimman osan ajastaan mun kanssa, joten miten se äitienpäivä eroaa muista. Viime viikonloppu vietettiin ihan kotosalla ja nyt on pari viikonloppua näyttelyitä ja sitten taas muutama viikonloppu tyhjää, että kyllä mä lastenkin kanssa ehdin aikaa viettämään vaikka kuinka ja paljon :) Harrastuksia on erilaisia ja koiranäyttelyt eivät ole sieltä huonoimmasta päästä.
 
"huoh"
[QUOTE="hmm";29885314]Luinko oikein. Huomenna äitiennpäivä. Ap on laittanut toisen lapsen vanhemmilleen ja toisen omalle tädilleen.

mitä järkeä tuossa. Toinen lapsi saa aamulla onnitella mummoaan. Toinen kattoo tädinluona kun Se perhe juhlii.
miksi toinen ei saa olla isovanhemmilla. Olisi edes jotain äitienpäiväjuttua hänellä.
tarhassa ja koulussa jutellaan äitienpäivästä, niin voisi lapsi kertoa isovanhempien luona olosta, kun äiti ravaa rakki narunnokassa[/QUOTE]

No kaikki eivät juhli samalla tavalla. Ei edes samoja juhlia.

Osaako teidän lapsi esim. kertoa Suuren Sarvipään juhlasta yhtään mitään? Tai edes hanukkahista?
 
dääm
[QUOTE="huoh";29885346]No kaikki eivät juhli samalla tavalla. Ei edes samoja juhlia.

Osaako teidän lapsi esim. kertoa Suuren Sarvipään juhlasta yhtään mitään? Tai edes hanukkahista?[/QUOTE]

Hahhaaaha! :D Aika hyvä vastapallo!!! :D
Meillä vietetään Pyhän Alligaattorikilpparimoskiittopäivää. Tiedätkö SINÄ siitä jotakin...? :D
 
"sipsi"
Minä vietän aamun :) Ihan yksin, Mies työreissussa ja tyttö yökyläilemässä.

Anteeksi, mutta mulle tämä on päivä muiden joukossa. Tavallaan äitienpäivä on joka päivä, äiti kun olen. Ja mitään hemmottelua en erityisemmin odota, kun kolmestaan tätä huushollia pyöritämme koko ajan.

Iltapäivällä mennään omaa äitiäni tervehtimään.
 
haluaisin
Olisin niiiiiiiin onnellinen kun saisin tämänkin äitienpäivän viettää ilman lapsia. Mun käsityksen (kotikasvatuksen) mukaan äitienpäivä on sellainen päivä että äitiä hemmotellaan. No, lapset on sen verran pieniä vielä etteivät osaa, joten hemmottelua mulle ois se että saisin viettää päivän ilman heitä ja tehdä mitä huvittaa.
Toissa vuonna lapset olivat isällään äitienpäivän ja mulla oli mukavaa. Ehkä järjestän ensi vuodeksi taas niin. Paitsi että en todella keksi ketään joka voisi ottaa pienimmäisen äitienpäiväksi, mutta ehkäpä sen tässä vuoden aikana kerkiää miettimään...
 
[QUOTE="viekku";29885250]Niin just. Selitys se tuokin on. "Joskus lapset PÄÄSEVÄT näyttelyihin mukaan, mutta..." Anteeks ny. En tajua vaikka rautalangasta vääntäisit. Vuodessa on TASAN YKSI PÄIVÄ pyhitetty äideille. Kaupatkin sulkee ovensa. Ja täällä kehtaat väittää, että yksi ---KOIRANÄYTTELY----- on sulle tärkeämpi kuin omat lapset. Selvä. Sehän on "keleistä kiinni" voiko lapset viettää päivää äitinsä kanssa. Voi jeesus mitä p**kaa!

Joku laittakaa mulle lastensuojelulle numero. On niitä ilmotuksia tehty vähemmästäkin. Voi v*ttu oikeesti.[/QUOTE]

:D Lastensuojeluilmotus siitä, että ei juhli äitienpäivää? Mitkä kaikki juhlat on pakollisia? Onko joulua ja juhannustakin pakko juhlia?
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
"unnunnunnu"
Minä itse vietän lasteni kanssa mutta meillä on yökylässä pieni lapsi jonka hänen äitinsä tulee tänään hakemaan. Onhan äitienpäivän ajatus olla äidin vapaapäivä niin huonosti vapaata saa jos lapsi 0-4v ja olet yh-äiti joten tällä järjestelyllä tämä toinen äiti saa heräillä rauhassa. Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille,vietätte sen sitten miten tahansa!
 
ieras
Mitä siitä saat, että käytät näyttelyissä koiriasi tietyillä tuomareilla, itsensä pettämistä sanon minä. Pidätkin koiria varmaankin enemmän sylissäsi kuin lapsiasi. Tärkeysjärjestys!
 

Yhteistyössä