Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
IhQ :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja starr:Muistaako kukaan sitä Nokian puhelinta missä oli se navi-näppäin? Tuli muistaakseni markkinoille joskus 90-luvun puolenvälin jälkeen tai loppupuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja starr:Muistaako kukaan sitä Nokian puhelinta missä oli se navi-näppäin? Tuli muistaakseni markkinoille joskus 90-luvun puolenvälin jälkeen tai loppupuolella.
Nokia 3110, tuli myyntiin 1997
Alkuperäinen kirjoittaja lumikki:Juu ja mulla oli semmonen Philips Fizz kännykkä ensimmäinen gsm, missä se tekstarin teksti sillee pyöri, eikä sitä voinu selata rivi kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:Miun eka känny oli semmoinen halko
Semmonen missä oli sikapieni näyttö ja isot kirjaimet.
Sul oli vissiin joku motorola?
Alkuperäinen kirjoittaja starr:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja starr:Muistaako kukaan sitä Nokian puhelinta missä oli se navi-näppäin? Tuli muistaakseni markkinoille joskus 90-luvun puolenvälin jälkeen tai loppupuolella.
Sehän se olikin. Kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja starr:Muistaako kukaan sitä Nokian puhelinta missä oli se navi-näppäin? Tuli muistaakseni markkinoille joskus 90-luvun puolenvälin jälkeen tai loppupuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mulla oli tämä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mulla oli tämä![]()
![]()
täähä on taskulaskin yrität vaan olla kova ja mukana tässä![]()