Kuka vie muksunsa eskariin ekaa kertaa huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
:wave: jännää ja ihanaa!
Mitä pakkaatte laukkuun? Millainen reppu :)? Mitä mieltä on muksu ite?
Meillä poika on joka aamu sanonut montako yötä on vielä jäljellä :) ja odottaa kovasti!!! :flower: :heart:
Ostettiin alesta 5e:lla hieno lohikäärmereppu.
Repussa tossut, vaihtovaatetta ja aurinkorasva toiveikkaana :D

Juu meijän pojalla alkaa kans...äitiä jännittää enemmän :o . Pojalla ei ole yhtään tuttua, kun tarha vaihtui :ashamed: , mut melko hyvällä mielellä on menossa =) !!

Meillä musta/punainen reppu, jossa lohikäärme ym. poikien kuvia...mieleinen on :) ...vaatteet on meillä hiukan ongelma...farkut on sisäleikeissä ikävät...ehkä collegehousut olis parempi vaihtoehto? Vaihtovaatteet ja ulkohousut laitan ainakin...sadevaatteet pitää varmaan viedä pussissa sinne jo valmiiksi. Poika tahtoi myös penaalin ja kyniä mukaan ;) !!

Meilläkin esikoistyttö huomenna aloittaapi..Äitiä jännittää enempi kuin tyttöä.. :whistle: Ja mulla kun vielä itsellänikin alkaa osapäivätyöt huomenna aikaisin aamusta,isi vie tytön eskariin..Että sekin tässä jännää,kun minulla jotain alkaa myös 6 kotiäitiysvuoden jälkeen,iik :)

Meillä reppuun laitetaan samat jutskat kuin silloin kun kerhossa kävi,eli vaihtarit ja tossut,omia eväitä ei enää tarvi :)

meillä alkaa tiistaina =)
sai synttärilahjaksi hienon repun ja tässä viikonloppuna ostettiin uudet tossut,kumpparit ja muut kuravaatteet. niitä on sitten nimikoitu ja synttärilahjaksi saatua herätyskelloa opeteltu käyttämään ;) taitaa kyllä äitiä jännittää ainaki yhtä paljon ku tyttöä :D

minkä kokoseen eskariryhmään teillä menee lapset? me käytiin perjantaina tutustumassa paikkaan ja se oli tosi ihana :heart: 10 lasta ja 2 hoitajaa,mielestäni aika pieni ryhmä täällä pk-seudulla,vai? =) jokatapauksessa tosi hyvillämielin uskallan tytön sinne viedä :D

Minä vien ylihuomenna :) mutta ajattelin silti pinoutua..
Äitiä jännittää, tyttöä ei!
Reppu on punainen kissareppu, joka on vuosi sitten ostettu ja sinne pakataan vaihtovaatteet ja tossut.. kouluun esikoisemme saa uuden repun :)
Kumisaappaat käymme ostamassa vielä huomenna, muuten on kaikki varusteet hommattuna..
Esikoulu on samassa päiväkodissa, jossa tyttö on ollut päivähoidossa; ryhmässä on 14 lasta ja kaksi hoitajaa..

Meillä reppuun tulee vaan tossut, kansio ja ulkovaatteet. Kaikki kynät ja sellaiset tulee eskarista niin mitä niitä omia sinne turhaan kantamaan. Poika ei halunnut uutta reppua joten menee musta jossa jotain kuvioita.

Ryhmässä 14 lasta ja yks hoitaja, mutta välillä saavat kerhon puolelta toisen sinne avuksi.

Poikaa ei niin kauheena tunnu jännittävän vielä, mutta mua kylläkin että miten saan rytmit silleen kuntoon että jaksan herätä 7.15 :(

Moneltakos muilla alkaa kerhot? Täällä siis pitää mennä jo 8.00

meilläki alkaa huomenna eskari.
uusi reppu ostettiin,pääkalloja koko reppu täynnä.
repus on myös tossut ja vaihto vaatteet.
eskariryhmäs on 14 lasta ja 2 hoitajaa.
pojan ja mun pitää herätä siinä 7 mais kun eskari alkaa 8.20.
jännittää kuinka 2km matka menee mini bussilla.

Huomenna meilläkin isompi poitsu alottaa eskarin. Reppu on punamusta formula-aiheinen. Sinne pakkaan tossut ja ulkovaatteet. Sadekamppeetkin varmaan huomenna tarvii. Poitsua ei juurikaan jännitä mutta mua kyllä sitten senkin edestä :D Puoli 8 pitää herätä, puoli 9 alkaa eskari.

Täällä myös löytyy yksi tuore eskarilainen, esikolla alkaa huomenna. Kovasti on alkanut, on nyt olevinaan sitten niin iso jo! Ehkä tuota pikkasen jännittää, äitiä ei juurikaan.

täällä huomenna vielä infotilaisuus ja tutustuminen eskarilaisen kanssa. Selviää taksikuljetukset yms... Ja tiistaina sitten 8-12 koulua. Täälä kun eskari on koulussa. Reppu on jo -spiderman3- ja penaalikin jos omat kynät tahtoo mukaan. Vielä sadetakki tarvii käydä ostamassa niin kaikki pitäs olla kunnossa.
Pojassa ei vielä jännittämisen merkkejä ole. asiasta on puhuttu mutta ei niin että kyselisi koko aikaa yms.. äiti on vaan iloinen että kouluun pääsee :D 4v pikkuveli taas kyselee että koska hän pääsee kouluun.

Meillä on kanssa ostettu reppu ja penaali+ kyniä ja kumia ym. Eskari alkaa 8.30 ja loppuu 12.30. Tosin vien lapset jo päiväkotiin 6.30 kun ite alotan työkokeilun, että jännitetään tytön kanssa huomista pv yhdessä!

Tyttö menee eskariin klo.9.00-13.00.Ryhmässä 12 ja ope.
Helinäkeiju reppu,penaali,tossut ja varavaatteet mukaan.Sadevaatteet varmaan jo aamulla tarvitaan kun kävellen mennään.
Kuulemma ei jännitä lähes kaikki kaverit tuttuja, äitiä kylläkin vähän.Mutta luotavaisin mielin reipas tyttö menossa "koulutielle".Eskari siis koulussa ja sitten kotiin sisarusten luo.

Yhteistyössä