Kuka vetää pohjat????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkin

Vieras
Raskauspahoinvoinnista. Kuka on oksentanu useiten ?

Mulla yhtenä iltana parissa tunnissa 16krt parin tunnin automatkan seurauksena :)

En ymmärrä koko AAMUpahoinvoiti termiä et mistä se aamu siihen tulee.... ;)

Tuosta määrästä en nyt ala kisaamaan, mutta minäkään en ymmärrä tuota AAMUpahoinvointisanaa. Minä ainakin olen kärsinyt joka ikinen kerta iltapahoinvoinnista.

Jotkuthan oksentaa niin, että tiputuksessa ovat sairaalassa. Eiköhän siinä ole pohjia kerrakseen. :/ Minä en oksentanut kuin kaksi kertaa aamulla suullisen. Muuten oli kyllä etova olo kellon ympäri, tosin aamulla juurikin voimakkaimmillaan. Tonne jonnekin rv 17-18 asti kesti. :x

mä oksensin tuosta kuopuksesta sen koko 9kk. välillä enemmän,välillä vähemmän.ei ollu mitenkään harvinaista käydä kesken ruokailun oksentamassa ja sen jälkeen tulla jatkamaan syöntiä ihan niinku ei mitään olis tapahtunu :D

mutta aika raju pahoinvointi ap:lla :o äkkiä kuivut jos tuota tahtia jatkat :/ vai tekeekö autossa olo vaan poikkeuksellisesti noin pahaa?

Minä oksensin ensimmäiset 5kk puolentunnin välein päivisin. Kiva oli koulussa olla ja kulkea kun sai aina miettiä että missä on lähin wc tai roskapönttö...Ja oikeastaan vielä "mukavempaa" oli lähteä kesken tunnin yrjöämään ja yrittää vaan näyttää reipasta naamaa...suu täynnä yrjöä...hyi...

Yhteistyössä