Kuka uskaltaa myöntää löytävänsä itsestään edes vähän Martinaa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Itse myönnän. En ole tosin yhtä suorapuheinen vaan paljon kiltimpi ja ystävällisempi. Mutta olen äkkipikainen, ja suutun helposti, ja myös lepyn, niinkuin tuntuu Martinakin tekevän.

 
jep
joo mäkin oon yhtä tempperamenttinen ja kuohahtava. Parisuhteet meil on aika samanlaiset. Mulla on kiltti mies joka tekee mitä pyydän, eikä ala riitelemään vaikka mä oon kettumainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
joo mäkin oon yhtä tempperamenttinen ja kuohahtava. Parisuhteet meil on aika samanlaiset. Mulla on kiltti mies joka tekee mitä pyydän, eikä ala riitelemään vaikka mä oon kettumainen.
Peesi :D Ja on mussa varmasti paljon samaa kuin Martinassa :D
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
joo mäkin oon yhtä tempperamenttinen ja kuohahtava. Parisuhteet meil on aika samanlaiset. Mulla on kiltti mies joka tekee mitä pyydän, eikä ala riitelemään vaikka mä oon kettumainen.
sama täällä. Uskomatonta että minunlaiseni on kelvannut niin kiltille ja upealle miehelle kuin mun mies. Jälkikäteen aina mietin kuinka ilkeä olin miehelleni ja silti se rakastaa mua päivästä ja vuodesta toiseen. Kaiken kaikkiaan meillä on ihana avioliitto. Ollut jo yli 10vuotta.
 
Minku
Kun Martina lähti suutuksissa siitä autosta kävelee, mies vaan heitti et "teissä on niin paljon samaa"... Mä ajattelin et ollaan molemmat pitkiä ja hoikkia ja kauniita, ei varmaan tarkoittanut luonnetta....
 
tämä äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Minku:
Kun Martina lähti suutuksissa siitä autosta kävelee, mies vaan heitti et "teissä on niin paljon samaa"... Mä ajattelin et ollaan molemmat pitkiä ja hoikkia ja kauniita, ei varmaan tarkoittanut luonnetta....
Hih, niin meilläkin kuului miehen suusta, että muka paljon samaa!

 

Yhteistyössä